به گزارش ایرنا علی کورانی فر عصر شنبه در آیین معارفه رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان دورود امنیت و سلامت را 2 مقوله بسیار مهم در زندگی مردم دانست و افزود: باید زیر ساخت ها را برای بخش خصوصی و خیرین سلامت به نحو شایسته مهیا کنیم.
وی اظهار داشت: امیدواریم رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان با این نگاه مسائل و مشکلات بهداشتی شهرستان را حل و فصل کند.
امام جمعه دورود نیز در این آیین با اشاره به اهمیت مقوله سلامت و لزوم توجه به این مهم گفت: ما کشوری هستیم با ظرفیت ها و درآمدهای شخصی که موجب بالا رفتن توقعات مردم از این حوزه شده است.
حجت الاسلام رضا حقیان افزود: متأسفانه ما آنطور که باید نتوانسته ایم توقعات مردم را با ظرفیت های موجود بهداشتی و درمانی مطابقت دهیم.
وی با بیان اینکه اصل مشورت باید همواره مورد توجه کار مسئولان در حوزه سلامت قرار گیرد، اظهار داشت: امید است شاهد رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان مردم باشیم.
امام جمعه دورود با اشاره به شعار مهم پیشگیری همواره بهتر از درمان است، افزود: مسئولان بهداشتی درمانی باید با رعایت این مهم قبل از اینکه مردم به انواع بیماری ها گرفتار شوند با انجام اقدامات لازم از شیوع آن در جامعه پیشگیری کنند.
در این آیین امین ثروتی به عنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود معرفی و از خدمات بیات رئیس سابق این شبکه قدردانی شد.
7268/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.