روح الله وجدی هویدا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: در فوتبال برد و باخت طبیعی بوده و تیم‌های بزرگ نیز از این شرایط مستثنی نیستند و تیم فوتبال شهرداری همدان نیز در مقطعی نتایج بسیار خوبی کسب کرد و چند بازی هم اسیر بدشانسی و ناداوری شد.

وی افزود: شرایط تیم در جدول نگران کننده نیست و بازی‌ها و امتیازات بسیاری باقی مانده و در صورت کسب نتایج مناسب می‌توانیم جایگاه بهتری در جدول رده‌بندی پیدا کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به حاشیه‌هایی که درباره تعطیلی تمرینات تیم فوتبال شهرداری همدان مطرح شده است، گفت: خبری از تعطیلی تمرینات نبوده و شرایط جوی همدان و نبود زمین تمرین مشکلاتی را فراهم کرده اما عده‌ای همیشه به دنبال حاشیه‌سازی هستند تا این خبرهای کذب را مطرح کنند.

وجدی هویدا خاطرنشان کرد: بازیکنان از انگیزه و روحیه بالایی برخوردار هستند تا در بازی‌های باقی مانده حداکثر نتایج را کسب کنند.

وی با بیان اینکه به زودی مطالبات بازیکنان پرداخته می‌شود، بیان کرد: طی چند روز آینده مبلغ قابل توجهی از قرارداد بازیکنان پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: باید همه دست به دست هم دهیم تا پایان فصل با حمایت از تیم فوتبال شهرداری نتایج مناسبی را کسب کنیم و در جایگاه خوبی قرار بگیریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1364975
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.