سید سعید شاهرخی جمعه شب در جمع خبرنگاران با قدردانی از مردم همدان به خاطر خلق حماسه ای ماندگار در انتخابات بیان کرد: انتخابات در حوزه های یاد شده ساعت ۲۲ پایان یافت؛ هر چند تاکید شد چنانچه مراجعه کننده ای وجود دارد آن را به داخل شعب برای اخذ رای هدایت کنند.

وی بیان کرد: در شهر قهاوند و شهرستان های فامنین، بهار و کبودراهنگ تا ساعت ۲۳ امشب کار اخذ رای تمدید شد و هم اینک در حال اخذ رای از مراجعه کنندگان در این حوزه های انتخابیه هستند.

استاندار همدان ادامه داد: با توجه به ازدحام مراجعه کنندگان و استقبال خوب مردم، کار رای گیری در شهر همدان و ملایر تا ساعت ۲۴ تمدید شده است.

شاهرخی از فرمانداران شهرستان بهار و ملایر خواست تمهیداتی پیش بینی کنند تا شهروندان امکان رای دادن برایشان فراهم شود.

وی ادامه داد: شهروندان ساکن در شهرهای ملایر و همدان هر چه سریعتر نسبت به رای دادن اقدام کرده و این کار را به آخرین ساعات موکول نکنند.

استاندار همدان تاکید کرد: در حوزه های انتخابیه و شعبه هایی که کار انتخابات پایان یافته، آرا با دقت خاصی در حال شمارش است تا نتیجه صحیح و درستی به دست بیاید.

شاهرخی ادامه داد: هم اینک هیچ نتیجه ای مشخص نیست و باید منتطر شمارش قطعی و نهایی باشیم همچنین به شایعات طرفداران نامزدها توجهی نکنند.

وی با بیان اینکه اعلام برنده شدن در انتخابات از سوی داوطلبان انتخابات مجلس هیچگونه پایه و اساسی ندارد گفت: برندگان را فرمانداران پس از پایان شمارش آرا با هماهنگی هیات های نظارت اطلاع رسانی می کنند.

استاندار  همدان با بیان اینکه ۲۰ هزار مجری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هزار و ۲۸۷ شعبه فعالیت کردند گفت: تمامی مقاطع مدارس همدان فردا شنبه تعطیل است. 

۱۴۰ داوطلب نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان برای تکیه زدن به ۹ کرسی با هم رقابت می‌کنند.

استان همدان با یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه اصلی، ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.