احمد حسین زادگان جمعه شب در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات افزود : فرصت کافی برای حضور آحاد مردم برای رای دادن در شعب صندوق رای وجود داشت و همه شعبه های اخذ رای تا ساعت ۲۳ کار رای گیری را انجام دادند.

وی  با اظهار این که مشارکت و حضور مردم مازندران در انتخابات مجلس اثرگذار و نتیجه آن قابل قبول بوده است ، گفت : انتخابات در فضای امن و با شور و نشاط در استان برگزار شد.

استاندار مازندران اظهار داشت : با حضور و همکاری همه جانبه نیروهای امنیتی و انتظامی و با اشرافیتی  که در فضای انتخاباتی وجود داشت، انتخابات بدون حاشیه ای برگزار شد.

حسین زادگان با قدردانی از همه دست اندرکاران در برگزاری انتخابات ، افزود : هیچ مشکل امنیتی در برگزاری انتخابات مازندران نداشته ایم و در برخی شعبه ها تخلفات جزیی گزارش شده است که مورد بررسی قرار می گیرد.

استاندار مازندران از نقش محوری نخبگان ، خبرنگاران رسانه های جمعی و نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان در برگزاری انتخابات پر شور قدردانی کرد.

حسین زادگان  با اشاره به این که ۱۲۸ نامزد در ۹ حوزه انتخابیه برای رسیدن به  ۱۲ کرسی در مجلس شورای اسلامی با هم رقابت کردند ، گفت : شمارش آرا نیز همانند دیگر فرایند انتخابات طبق قوانین و مقررات انجام می شود و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی توضیح داد : شمارش آرا با حضور نمایندگان نامزدها و ناظران انتخابات در حال انجام است و جای نگرانی نیست.

نماینده عالی دولت در مازندران پیش بینی کرد که میانگین مشارکت مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران مطلوب باشد و درصد دقیق آن پس از پایان شمارش اعلام می شود.

طبق اعلام رسمی ستاد انتخابات مازندران برای اخذ رای در استان سه هزار و ۸۰ شعبه اخذ رای ساماندهی شد و حدود ۵۷ هزار نفر اعم از نیروهای نظارتی ، اجرایی ، امنیتی و بازرسی کار برگزاری انتخابات مجلس یازدهم را در این استان بر عهده داشته اند.

بنابر این گزارش ۲میلیون و ۴۳۴هزار نفر واجدان شرایط رای دادن در استان مازندران بودند  که از این تعداد ۱۱۴ هزار نخستین بار حضور در پای صندوق اخذ رای را تجربه کردند.

مازندران سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.