حسین افشاری روز جمعه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: تخلف محرزی که منتج به تشکیل پرونده شود در حوزه انتخابیه همدان و فامنین نداشتیم و تنها مواردی مربوط به تبلیغات زودهنگام بود که با تذکر مرتفع شد.

وی اضافه کرد: برخی نامزدها به یکدیگر اتهاماتی وارد می کردند که این بخشی از بداخلاقی های انتخاباتی نیز رفع شد.

فرماندار همدان گفت: جلسه های توجیهی برای نامزدها و اعضای ستادهایشان به صورت مستمر برگزار شده و چهار گروه بر عملکرد آنها نظارت داشت. 

افشاری با اشاره به ۳۵۲ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه همدان و فامنین گفت: مردم باید از بین ۵۵ نامزد ۲ فرد اصلح را انتخاب کنند.

رییس حوزه انتخابیه همدان و فامنین افزود: هفت هزار و ۴۰ نفر در این حوزه مشغول کار هستند تا حماسه یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به بهترین شکل رقم بخورد. 

پیشگیری از کرونا در شعب اخذ رای

افشاری با اشاره به تایید ابتلای یک یا دو نفر در استان قم به کرونا ویروس از وزارت بهداشت گفت: در استان همدان نیز تدابیر لازم در روز انتخابات اندیشیده شد.

وی گفت: تاکنون دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گزارشی دال بر مشاهده مورد مثبت این بیماری ارائه نکرده است اما اقلام بهداشتی ضروری مثل شوینده ها و مواد ضدعفونی کننده در تمام شعب اخذ رای پیش بینی شده است.

فرماندار همدان یادآوری کرد: بر اساس اطلاعیه صادر شده از ستاد انتخابات کشور درج اثر انگشت در هنگام رای دادن اجباری نیست. 

رییس ستاد انتخابات حوزه همدان و فامنین گفت: این مورد برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اهمیت دارد و این اطلاعیه در اختیار تمام شعب قرار گرفته است.

افشاری افزود: دقت دستگاه احراز هویت بسیار بالاست و با وجود این تجهیزات نیازی به اثر انگشت رای دهندگان نیست.

۱۴۰ داوطلب نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان همدان برای تکیه زدن به ۹ کرسی با هم رقابت می‌کنند این استان با یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه اصلی، ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.