بر اساس آمارهای رسمی تاکنون بیش از ۳۷ هزار تن پای صندوق های رای گیری رفته اند و نظارت امنیتی و رصد سلامت انتخابات به خوبی در حال انجام است.

شعبه ۳۵ اخذ رای حوزه مخابرات آرامگاه بوعلی سینا محل آمد و رفت مسوولان اجرایی استان همدان برای حضور در پای صندوق های انتخابات است و استاندار همدان نیز ساعات اولیه صبح امروز به همراه همسر خود رای خود را داخل صندوق این شعبه انداخت.

ستاد انتخابات استان همدان در سالن سرپوشیده ابن سینا شهر همدان و تحت تدابیر امنیتی فعالیت خود را سپری می کند.

بر اساس اطلاعیه ستاد انتخابات اخذ رای در همه شعب ثابت و سیار فقط با ارایه اصل شناسنامه و شماره ملی (یا کارت ملی) امکان‌ پذیر است.

نماینده و نزدیکان نامزدهای تبلیغاتی همچنان حضور مستمر در شعبه های اخذ رای دارند و اقدام به تهیه گزارش های میدانی برای نامزد مورد حمایت خود می کنند.

حضور تیم های ورزشی با لباس یک شکل در شعبه های اخذ رای نیز به چشم می خورد.

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان با حضور در ستاد انتخابات، از نحوه برگزاری انتخابات در سطح استان ابراز رضایت کرد.

بیانیه حمایت شماری از پیشکسوتان، روسای هیات های ورزشی، داوران، مربیان و قهرمانان ورزش استان در بازتاب گسترده و در حمایت از یکی از کاندیداهای حوزه همدان و فامنین در فضای رسانه ای منتشر شد.

۱۴۰ داوطلب نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان همدان برای تکیه زدن به ۹ کرسی با هم رقابت می‌کنند این استان با یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه اصلی، ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.