حجت الاسلام محمدباقر برقراری روز جمعه با حضور در شعبه سیدالشهدا(ع) ملایر پس از انداختن رای خود به صندوق اظهار داشت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای اتمام حجت برای داوطلبان انتخابات است که نام‌شان از این صندوق بیرون می‌آید و مردم به عنوان فرد اصلح آنها را انتخاب می‌کنند.

وی تاکید کرد: داوطلبانی که به عنوان نماینده مردم انتخاب می‌شوند، باید اصلحیت خود را در طول چهار سال ثابت کنند و خدمتگزار صدیق مردم و جمهوری اسلامی ایران باشند.

امام جمعه ملایر بیان کرد: همانطور که امروز مردم در رای دادن احقاق حق می‌کنند، در مقابل نمایندگان منتخب مردم نیز باید در طول چهار سال احقاق حق ملت ایران و نظام اسلامی را در راس برنامه‌های خود قرار دهند.

حجت الاسلام برقراری ادامه داد: نمایندگان منتخب مردم باید دشمن ستیز باشند و در مقابل دشمنان این ملت بایستند.

وی باتقوایی را از دیگر ویژگی‌های نمایندگان منتخب برشمرد و افزود: داوطلبانی که به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انتخاب می‌شوند، باید به معنای واقعی دانشمند باشند و بتوانند قانونگذار خوبی برای مردم باشند.

امام جمعه ملایر گفت: نمایندگان منتخب باید علم و دانایی جامع و کاملی را نسبت به قانون و قانونگذاری و نظارت برای اجرای قانون را در راس امور خود قرار دهند.

حجت الاسلام برقراری بیان کرد: ملت ایران همواره توانمندی خود را باور دارند و استقلال خود را در تمامی زمینه‌ها حفظ کرده اند.

وی انتخابات ایران را سالم‌ترین و صحیح‌ترین انتخابات در دنیا دانست و ادامه داد: اگر دشمن نقطه ضعفی در انتخابات ایران می‌دید، روی آن مانور می‌داد و این نشان از واقعی بودن انتخابات ایران دارد.

۱۴۰ داوطلب نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان همدان برای تکیه زدن به ۹ کرسی با هم رقابت می‌کنند این استان با یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه اصلی، ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

ملایر ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.