سید سعید شاهرخی روز جمعه با حضور در شعبه انتخابات مخابرات پس از رای دادن گفت: امروز حماسه جدیدی را از ملت ایران به ویژه مردم انقلابی استان همدان شاهد هستیم که به خاطر اسلام، ایران، عزت و اعتلای کشور به ندای رهبری فرزانه انقلاب لبیک گفته و پای صندوق های رای حاضر شدند.

وی افزود: طبق آخرین گزارش های دریافتی در سراسر شعبه های اخذ رای فعالیت طبق برنامه آغاز شده و تمامی عوامل آماده اخذ رای از مردم هستند.

استاندار همدان بیان کرد: حضور معنادار مردم انقلابی همدان از نخستین ساعات در پای صندوق های رای موید این است که امروز برگ زرین دیگری بر افتخارات این استان ثبت می شود.

شاهرخی ابراز امیدواری کرد: در پایان کار شاهد مشارکت حداکثری از مردم استان همدان شاهد باشیم.

وی اظهار داشت: برای نظارت عالیه بر فرایند انتخابات در ستاد انتخابات واقع در استانداری  همدان به صورت مانیتورینگ و سیستمی تمامی شعب اخذ رای در سراسر استان به صورت آنلاین رصد کرده ایم.

استاندار همدان ادامه داد: روند برگزاری انتخابات بسیار عالی بوده و امیداریم این روند رضایت بخش تا پایان زمان رای گیری ادامه داشته باشد. 

شاهرخی افزود: فرایند رای گیری به مدت ۱۰ ساعت ادامه دارد در صورت تقاضا فرمانداران و تایید وزیر کشور این زمان تمدید می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.