ولی الله حیاتی، پنجشنبه در آیین گلباران و عطرافشانی مزار شهدای بجنورد، با اشاره به برگزاری ۳۷ انتخابات در دوران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ملت ما در طول این سال‌ها همیشه با حضور گسترده و پرشور در پای صندوق‌های رای، سرنوشت خویش را به دست خود رقم زده است.
وی با تاکید بر پاسداشت نام و یاد شهدا خاطرنشان کرد: شهدای ما مبارزه کردند تا نام ایران بر قله‌های عزت و عظمت باقی بماند و خون دادند تا ما زنده بمانیم و ایران به حیات طیبه خود ادامه داده و بر سرنوشت خود حاکم باشد.
وی افزود: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس جنگیده و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران به دست اهریمنان بیفتد بنابراین امروز ما نیز به تاسی از شهدا و رزمندگان و رای قاطع به جمهوری اسلامی، این پیام را به دنیا مخابره خواهیم کرد که علیرغم تمامی تهدیدها، کمبودها و تحریم‌ها، پای انقلاب ثابت قدم ایستاده‌ایم و نمی گذاریم دشمنان برای ما انتخاب کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: ملت ما همچنان دل در گرو انقلاب و رهبری دارد و توطئه های شوم دشمنان نمی تواند در اراده پولادین این مردم خللی ایجاد کند.
حیاتی افزود: مردم ما در روز دوم اسفند نیز می آیند و به عظمت ایران نگاه کرده و به اقتدار ایران سلام داده و در آزمون بزرگ انتخابات شرکت می‌کنند تا توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.
وی استقرار نظام مردم سالاری دینی و به زیر کشیدن نظام طاغوت را ثمره همین انتخابات دانست و گفت: امروز انقلاب ما به پاس استقلال و آزادی، به درخت تنومندی تبدیل شده که ریشه های آن گستره جغرافیایی ایران را درنوردیده و همه دنیا را به تحسین واداشته است.

در این آیین که با حضور جمعی از مردم، خانواده شهدا و مشوولان استان برگزار شد، مزار شهدای دوران انقلاب و نیز هشت سال دفاع مقدس بجنورد گلباران و عطرافشانی شد.

استان خراسان شمالی ۲ هزار و ۷۷۵ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.