به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ولی نظر پور ظهر سه شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در شهرستان اردبیل عنوان کرد: یوم الله ۲۲ بهمن ماه سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران و غارتگران و بیداری مستضعفان در جهان است.

به گفته وی دشمنان از حضور مردم در صحنه‌های حساس همواره وحشت دارند و چنین حضورهای مثال زدنی عرصه را برای کشورهای مستکبر تنگ‌تر از همیشه خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: ملت ایران اسلامی همواره در میدان هستند و تا پای جان خود از عزت و اقتدار و استقلال کشور در مقابل بیگانگان دفاع خواهند کرد.

نظرپور ادامه داد: پیام امام راحل در حال حاضر جهانی شده و این پیام در تمامی کشورهای بیدار و آگاه جهان با گوش جان شنیده می‌شود.

وی ۲۲ بهمن ماه را روز تجدید پیمان با شهدا دانست و افزود: بایستی به جایگاه والای موجود کشورمان افتخار کرده و همواره امانتدار شهدای والا مقام باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بر لزوم تداوم هوشیاری و بصیرت مردم تأکید کرد و یادآور شد: همانگونه که شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای حفظ اقتدار و عزت کشور عزیزمان در تلاش بودند بایستی ما نیز مسیر ایثارگران را ادامه دهیم.

نظرپور یادآور شد: حضور بیش از ۳۵ میلیون نفر در تشییع پیکر سردار سلیمانی اوج بیداری مردم را نشان داده و چنین حضوری نشان دهنده تداوم راه مقاومت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.