به گزارش ایرنا، سرهنگ علی لطفی  روز شنبه به مناسبت روز خبرنگار در  دیدار با خبرنگاران ایرنا افزود: روزنامه‌نگاران و خبرنگاران از لحاظ مالی و معیشتی در تنگنا هستند و باید مسئولان برای حل مشکل آنها تلاش کنند.

وی اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود سرمایه گذاری زیادی بر روی رسانه‌ها و خبرنگاران کردند و استکبار با استثمار از رسانه‌ها به عنوان ابزاری برای تغییر فرهنگ ملت‌ها استفاده می‌کند و به دنبال تغییر ذائقه ملل مختلف به ویژه مردم ایران است تا با این طریق به اهداف پلید خود برسد. 

لطفی با اشاره به زحمت‌های طاقت فرسای قشر خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در تبیین دستاوردهای نظام و اقدامات مسئولان نقش بی بدیلی دارند.

وی اضافه کرد: این قشر زحمتکش و بی ادعا به عنوان پل ارتباطی بین آحاد مردم جامعه و مسئولان در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه هم نقش بسزایی دارند.

وی آزادگی، حریت، استقلال، پایبندی به ارزش ها و مردمی بودن را از جمله ویژگی‌های خبرنگار انقلابی بر شمرد و گفت: خبرنگاری شغل بسیار شریف و ارزشمندی است و همه باید قدردان زحمات این قشر باشند.

 رئیس بسیج رسانه ای استان اردبیل خواستار نظارت بیش از پیش متولیان بر وضعیت رسانه۲های مکتوب استان شد و افزود: در صدور مجوز برای نشریات و پایگاه‌های خبری باید سوابق، تمین مالی و تخصص افراد مورد توجه قرار گیرد و از دادن مجوزهای بی ضابطه جلوگیری شود.

۶۱۳۰/ ۱۲۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.