آیت الله مصباح یزدی در این مراسم گفت: به رغم برکاتی که دین مبین اسلام از هزار و ۴۰۰ سال قبل برای عموم بشریت داشته است از بدو تاریخ مدیریت بسیاری از کشورها به دست نا اهلان بوده است که در این میان انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) نقطه عطف در تاریخ جهان است.

وی افزود: اینکه فردی بیاید با تکیه بر اسلام و ارزش‌های اسلامی انقلابی را با تکیه بر ایمان به پیروزی برساند در طول تاریخ سابقه نداشته است، این انقلاب پیروزی حق بر باطل است و روشن است که جبهه باطل برای نابودی آن تلاش می‌کند و حتی سعی می‌کند افرادی را از درون نظام فریب دهد تا به اهداف خود برسد.
وی ادامه داد: بعد از رحلت امام راحل خداوند متعال از خزانه غیب مقام معظم رهبری را نصیب این کشور و نظام کرد و به شکرانه این نعمت باید برای گسترش نهضت و انفلاب تلاش کنیم و فرمان امام و کسانی را که از طرف ایشان منصوب می‌شوند با جان پذیرا شویم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این نشست انتخاباتی گفت: به برکت انقلاب اسلامی در ایران در دورانی زندگی می‌کنیم که پدران و اجداد ما آرزوی آن را داشتند، ملت ایران با انتخاب جمهوری اسلامی دست به یک انتخاب بزرگ زد که در جهان تاریخ ساز شد.

سعید جلیلی افزود: در این چند دهه که از عمر پر برکت انقلاب گذشته دشمنان نیز بیکار نبوده و تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند تا این انقلاب را به شکست بکشند، اما دو عاملی که باعث پایداری انقلاب شد این بود که امام (ره) آن را بر پایه ارزش‌های اسلامی بنا نهاد و دوم اینکه ولایت را به عنوان ستون خیمه آن قرار داد.

وی ادامه داد: اکنون دشمن با شکست در جنگ سخت می‌خواهد با جنگ نرم ملت ما را دلسرد، منحرف یا منصرف کند، تنها راه حفظ نظام ادامه خط امام و رهبری است و آن با انتخاب عالمان پارسا از قبیل آیت الله مصباح یزدی ممکن است.

وی گفت: لازمه تداوم انقلاب در راس قرار گرفتن شخصیت هایی است که شجاعت لازم را در ارایه اندیشه های تابناک اسلام داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.