حجت الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی روز دوشنبه در آیین روز ملی ملایر و گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله سیدمحمد میرشاهولد و چهلم شهید سردار سلیمانی در مسجد امام جعفر صادق(ع) این شهر افزود: با همان قوائد و ضوابطی که در انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی به پیروزی رسیدیم، امروز نیز می‌توانیم در مقابل دشمنان به پیروزی برسیم.

امام جمعه همدان ایستادگی و مقاومت را شرط پیروزی در میدان مبارزه با کفر دانست و اظهار داشت: ملت ایران که در ۲۲ بهمن حرف از خدا زد، امروز دعوای آمریکا با ما بر سر خدا است.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با بیان اینکه دعوای انقلاب با رژیم صهیونیستی بر سر خاک و سرزمین نیست، بلکه بر سر عقیده و تفکر است گفت: جهان هستی برنامه دارد و با اراده خداست، اما دشمن این را باور ندارد.

وی اندیشه انقلاب اسلامی را مبتنی بر اسلام ناب محمدی(ص) دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی مرهون خون دل‌ها، مجاهدت‌ها و شکنجه‌های علمای اسلام است، همانگونه که اهل بیت(ع) نیز به دنبال تحقق حاکمیت اسلامی بودند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان دشمن‌شناسی را مساله مهم و یکی از آموزه‌های قرآن برشمرد و گفت: هر کسی که مانع تحقق اهداف الهی، ارزش‌ها و هنجارهای الهی در جامعه شود، دشمن است.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با بیان اینکه جریان مبارزه حق و باطل همواره یک جریان دائمی است، استقامت را تنها راه حفظ و تداوم انقلاب اسلامی و غلبه بر دشمنان دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی معجزه‌گونه پیروز شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی شهید سلیمانی، شهید همت‌ها و مالک اشترها تربیت کرد گفت: این انقلاب جوانانی تربیت کرده که کمتر از جوانان ابتدای انقلاب نیست.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: علمایی همچون آیت الله میرشاهولد همراهی کردند تا انقلاب به پیروزی رسید و وظیفه داریم زحمات دیروز آنها را پاس داشته و راهشان را ادامه دهیم.

حجت الاسلام شعبانی موثقی همچنین به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و تاکید کرد: عرصه انتخابات نزدیک است و با استفاده از این فرصت باید ضعف‌های موجود در کشور را جبران کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فرامین امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در این زمینه باید جدی گرفته شود افزود: با حضور و مشارکت حداکثری انتخابات خوبی را رقم بزنیم و با این انتخابات خوب، بتوانیم مجلس قوی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار داشت: مجلس قوی می‌تواند تقویت اقتصاد، نظارت‌ها در کشور و همچنین تحرک بیشتر مسوولان را رقم بزند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با بیان اینکه مجلس دهم نتوانست بسیاری از این کارها را انجام دهد گفت: در مجموع مجلس دهم ضعیف بود و طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب نیاز به مجلسی قوی داریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.