به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد تیموری با بیان اینکه امسال ۱۱ پروژه از محل اعتبارات نوسازی مدارس و کمک خیرین برای دهه فجر برای افتتاح آماده می‌شود، اظهار داشت: این پروژه‌ها در زیربنای ۱۲ هزار و ۴۴۱ متر مربع با ۸۲ کلاس و ۵۶ اتاق افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۴ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است، از افتتاح مدرسه ابن سینا به دست استاندار همدان خبر داد و گفت: این مدرسه ۲۶ کلاس درس و ۱۳ اتاق دارد و با اعتبار ملی ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان با بیان اینکه ۱۳ کلاس آن ابتدای مهرماه تکمیل و به آموزش و پرورش استان همدان تحویل شد، افزود: با افتتاح این مدرسه بخش عمده‌ای از مشکلات منطقه ۲ آموزش و پرورش حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بازسازی این پروژه در زیربنای ۴ هزار و ۴۰۰ متر مربع از سال ۹۴ آغاز شد، عنوان کرد: مدرسه ابن سینا قسمتی از مجتمع «حیات طیبه» ابن سیناست که طبق برنامه وزارت آموزش و پرورش مدارس کوچک در کشور به سمت مجتمع هدایت می‌شوند که در این مراکز یک دانش‌آموز تمام دوره‌های تحصیلی از ابتدایی تا متوسطه را در یک جا می‌گذراند و در کنار آن از امکانات ورزشی، رفاهی و آموزشی برخوردار می‌شود.

تیموری از افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در مجاورت مدرسه ابن سینا در قالب پروژه «حیات طیبه» خبر داد و افزود: مهرماه سال آینده این مدرسه به بهره‌برداری می‌رسد و در حال حاضر ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به احداث استخر شنا در مجتمع «حیات طیبه» بیان کرد: در مجتمع ابن سینا به دنبال ساخت سالن ورزشی بزرگ نیز هستیم که این مجموعه به عنوان بزرگترین مجتمع حیات طیبه کشور شناخته شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان از افتتاح مدرسه خیرساز دکتر نوروزی در گل‌تپه با تکریم از این خیر نیکوکار خبر داد و افزود: این مدرسه ۳ کلاسه خیرساز با ۴۳۰ متر مربع زیربنا و اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: ۳۵۰ میلیون تومان توسط خیر و مابقی از محل اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان همدان برای این پروژه هزینه شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.