قدرت الله ولدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر افزود: انتخابات ایران سالم‌ترین انتخابات دنیا است و این نشان از عظمت و اقتدار ایران اسلامی دارد.

وی تاکید کرد: برگزاری انتخاباتی پرشور ضامن امنیت کشور است و مردم باید در این عرصه نیز حضور و مشارکت حداکثری داشته باشند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به آمادگی کامل ملایر برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: قانون ملاک اصلی ما در برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم است.

ولدی قانون‌مداری، بی‌طرفی کامل، مشارکت حداکثری و انسجام ملی در گام دوم انقلاب را چهار اصل مهم و اساسی در برگزاری انتخابات دانست و ادامه داد: باید تاکیدات و فرامین رهبر معظم انقلاب را نصب العین قرار دهیم.

وی بیان کرد: ۱۹۹ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش‌بینی شده و سه هزار نفر عوامل اجرایی و دست‌اندر برگزاری انتخابات در ملایر هستند.

معاون استاندار همدان گفت: ۲۲۷ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رای هستند و زمینه حضور برای واجدان شرایط رای در این شهرستان مهیا است.

ولدی با اشاره به اعلام اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده گفت: ۲۳ بهمن اسامی نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان منتشر و از ۲۳ تا ۳۰ بهمن تبلیغات انتخابات برگزاری می‌شود.

وی یادآور شد: امسال با تلاش هیات‌های نظارت و اجرایی در ۲۰ تا ۳۰ نقطه شهر داربست‌هایی برای نصب بنرهای متحدالشکل ساخته شده و از روش‌های غیراصولی و غیرقانونی برای تبلیغات جلوگیری می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر همچنین با اشاره به ابلاغ قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت‌های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۴ بهمن، رعایت این قانون را از سوی داوطلبان انتخابات ضروری خواند.

ولدی همچنین به ایام دهه فجر و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در این ایام اشاره و بیان کرد: در این ایام ۷۸ طرح بزرگ و کوچک با اعتبار ۳۹۰ میلیارد تومان در سطح این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه ملایر حدود ۴۱ درصد از اعتبارات طرح‌های دهه فجر استان را به خود اختصاص داده است افزود: در حال حاضر حدود ۲ هزار میلیارد تومان طرح در این شهرستان سرمایه‌گذاری شده و در دست اجرا است که تا پایان امسال افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

معاون استاندار همدان با اشاره به حضور وزیر ورزش و جوانان به این شهرستان گفت: ورزشگاه پنج هزار نفری شهید روحیان ملایر در این سفر به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.