سیدعلی آقازاده در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود: بهره‌برداری از این طرح‌ها ۱۳ هزار فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد کرده و تعداد اشتغال ایجاد شده در سال‌جاری نسبت به پارسال ۶ هزار مورد افزایش یافته است.
وی با اظهار امیدواری نسبت به افزایش بیشتر اشتغال تا پایان سال‌جاری اظهار داشت: با وجود همه توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان؛ رونق اقتصادی در ایران اسلامی در سال‌جاری نسبت به پارسال  افرایش یافته‌ که نشان دهنده مسیر صحیح در دور زدن تحریم‌ها در بعد اقتصادی است.
استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: به گفته مسوولان و اقتصاددانان دوران سخت تحریم‌ها در حال سپری شدن است و نزدیک شدن رشد اقتصادی کشوربه صفر متوقف و کشور در وضعیت بهتری قرار گرفته است.
آقازاده افرود: همکاری و همراهی مردم در رشد اقتصادی، خنثی کردن اثر تحریم‌ها و توطئههای دشمنان علیه کشور نقش به سزایی داشته است. 

وی از سرمایه گذاری خارجی یک و نیم میلیارد دلاری در نیمه دوم امسال در استان مرکزی خبرداد و گفت: این استان با جذب این میران سرمایه گذاری رتبه نخست را در این زمینه در کشور به خود اختصاص داده‌ است.
وی اظهارداشت: جذب این میزان سرمایه گذاری در استان نشان از موفقیت مردم و دولت در دور زدن تحریم های دشمنان است
وی بابیان اینکه حجم بالایی از سرمایه‌گذاری خارجی در استان مرکزی در زمینه ایجاد نیروگاه انجام شده، افزود: اکنون تولید برق در کشور سربه سر بوده و خارج شدن هر نیروگاه از مدار مشکلاتی برای کشور به وجود می‌آورد.
آقازاده وجود برخی قوانین ضدو نقیض در کشور را ازجمله مشکلات بر سر راه سرمایه گذاری و تولید درکشور عنوان کرد و گفت: این مشکلات کاهش سرمایه گذاری و باز گشت سود به سرمایه گذاران کشور را به همراه دارد.
وی با یادآوری تشکیل نشست سران سه قوه با دستور مقام معظم رهبری افزود: برگزاری این نشست ها رفع بسیاری از مشکلات برسر راه تولید و  نیز ایجاد رونق در کشور را به همراه داشته است.
استاندار مرکزی گفت: امروز جمهوری اسلامی ،برای نخستین بار در تاریخ کشور به صادرکننده بنزین تبدیل شده است و در منطقه رتبه نخست تولید این محصول را به خود اختصاص داده است. 
آقازاده افزود: جمهوری اسلامی در سه تا چهارسال گذشته ازجمله کشورهای واردکننده بنزین بود و امروز با وجود تحریمها، به صادر کننده این محصول تبدیل شده است.
وی با دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند ماه گفت: مردم ایران اسلامی امسال به دلیل افزایش توطئههای دشمنان علیه کشور، ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی و معامله قرن که از ابتدا مرده به دنیا آمد؛ در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشوری خواهند داشت.
استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: مردم با حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن به توطئه‌های آمریکا پاسخ خواهند داد 
آقازاده افزود: نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که همه دوره ها را طی کرده اند مورد تایید نظام بوده و مردم با حضور حداکثری باید فرد اصلح را برای حضور در خانه ملت انتخاب کنند. 
وی ادامه داد:حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای نگرانی و عقب نشینی آمریکا را به همراه خواهد داشت و توطئهها و دسمنی دشمنان علیه مردم را نقش بر آب می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.