به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس با اشاره به مشکلات این شهرستان گفت: مشکل مترو، آرامستان، عدم استقرار ادارات، نداشتن مصلی  و سایر مشکلات تنها با کار جهادی رفع و حل می شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان و مسولان مکلف به رفع مشکلات مردم هستند، افزود: باید از نمایندگان مردم پردیس در مجلس شورای اسلامی پرسید که برای رفع مشکلات مردم این شهرستان چه کارهایی انجام دادند؟

امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه مساجد پایگاه فرهنگی و اجتماعی و معنوی در بین مردم هستند، اظهار داشت: برخی از مساجد شهرستان در دهه فاطمیه فعال نبودند، توصیه می‌شود خادمان مساجد علاوه بر برگزاری نماز جماعت برنامه‌های فرهنگی، بصیرت افزایی را به منظور جذب جوانان و رساندن پیام انقلاب به آنها در دهه فجر در برنامه کاری خود قرار بدهند.

حسینی ادامه داد : مساجد برای مراسم گرامیداشت دهه فجر منتظر مسئولان نباشند و بهتر است مانند روزهای نیمه شعبان مساجد را آذین بندی کرده و مقدمات برگزاری جشن انقلاب را فراهم کنند.

وی افزود: مساجد جایگاه بصیرت‌افزایی و همدلی بین مردم است و تعبیر چپی و راستی نداریم و همه ما مکلف به برگزاری برنامه های انقلابی بر اساس آرمان ها و ارزش های انقلاب هستیم.

امام جمعه شهرستان پردیس ضمن تقدیر از حضور پر شور مردم در تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در فاز ۸ پردیس گفت: دهه مبارک فجر را پیش رو داریم و بنا بر منویات مقام معظم رهبری در این دهه مبارک امامت متولد شده است.

حسینی  ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: امام راحل( ره) بنیان انقلاب را بر اساس خدمت گذاری به مردم بنا کرده و تاکید داشتند که مسئولان خدمتگزاران مردم هستند و باید به وظایف خود در قبال مردم عمل کنند.

وی با اشاره به تلاش نافرجام دشمنان برای رونمایی دوباره از معامله قرن اظهار داشت: آنها تلاش می کنند با رونمایی دوباره از معامله قرن به اسرائیل تنفس مصنوعی بدهند.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: هدف دیگر آنها عادی سازی این مسئله برای کشورهای منطقه است اما این طرح شیطانی و این نوزاد منحوس تازه متولد شده به دست صاحبانش از بین خواهد رفت.

حسینی با تاکید بر رعایت حق الناس در زمان برگزاری انتخابات، اظهار داشت: بنا بر منویات مقام معظم رهبری،حق الناس در همه ابعاد فردی، اجتماعی و حاکمیتی در طول برگزاری انتخابات رعایت شود تا انتخابات با شکوهی پیش رو داشته باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.