سیدسعید شاهرخی روز چهارشنبه در بازدید از شرکت معادن سرمک ملایر افزود: شرکت معادن سرمک در تامین تجهیزات مورد نیاز فرآوری محصولات پیش‌دستی است که موجب افتخار است.

وی بیان کرد: در حوزه صنعت و معدن به ویژه بخش معادن ظرفیت‌های زیادی در سطح استان به ویژه ملایر داریم که برنامه‌ها و طرح‌های خوبی برای بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها داریم.

استاندار همدان ادامه داد: هم اکنون بیش از ۳۰ نوع مواد معدنی در استان استخراج می‌شود که بیشتر به صورت خام است و ارزش افزوده آن برای استان نمی‌ماند.

شاهرخی تاکید کرد: به همین منظور یکی از برنامه‌های جدی ما در استان زمینه‌سازی برای فرآوری سنگ‌ها و محصولات معادن است که در خود استان انجام شود.

وی گفت: از تمامی امکانات و ظرفیت‌های استان برای توسعه استفاده می‌کنیم و برای هر کدام برنامه ویژه و جداگانه‌ای داریم و تلاش می‌کنیم به آنها به ویژه در حوزه معدن جامه عمل بپوشانیم.

شاهرخی افزود: در حال حاضر حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح در دست اجرا است که طرح توسعه شرکت معادن سرمک یکی از این طرح‌ها است که به زودی بهره‌برداری می‌شود.

استاندار همدان روز پنجشنبه با حضور در شهرستان چند طرح عمرانی و تولیدی را افتتاح و شهرک گلخانه‌ای ۶۸ هکتاری ملایر را کلنگ زنی کرد و از شرکت معادن سرمک و شرکت کیان کرد نیز بازدید کرد.

استاندار همدان همچنین پس از دیدار با امام جمعه ملایر و امام جمعه سامن، با حضور بر مزار آیت الله میرشاهولد و شهدای گمنام امامزاده عبدالله(ع)، به مقام شامخ شهیدان و آیت الله میرشاهولد رهبر مبارزات انقلابی مردم ملایر ادای احترام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.