مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) روز سه شنبه در آیین افتتاح یک واحد مسکونی در روستای آشمیزان بخش زند ملایر افزود: این واحد به مساحت ۸۰ مترمربع و با اعتبار ۸۰ میلیون تومان احداث شد.

تیمور کرمی‌مقدم بیان کرد: در دهه فجر امسال ۴۵ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از محل تسهیلات مسکن روستایی و بلاعوض به بهره‌براری می‌رسد.

وی ادامه داد: همچنین ۳۵ واحد مسکن شهری نیز با اعتبار یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان برای مددجویان زیر پوشش این نهاد خریداری شد که در این ایام تحویل می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر گفت: امسال سهمیه ملایر در احداث مسکن شهری ۱۶ واحد بود که ۳۰ واحد با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان احداث و تحویل مددجویان شد.

کرمی‌مقدم افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۲۷۲ مورد تعمیرات مسکن عادی با اعتبار ۲۶۰ میلیون تومان و ۶۵ مورد تعمیرات مسکن محرومان با اعتبار ۱۱۷ میلیون تومان انجام شد.

وی با بیان اینکه ملایر در جریان سیل ۹۸ کمترین میزان آسیب را داشت بیان کرد: در این راستا بهسازی ۸۲ واحد مسکن سیل‌زده با اعتبار ۵۸۰ میلیون تومان انجام شد.

مدیر کمیته امداد ملایر کمک به مقاوم سازی ۴۰ مورد مسکن مددجویان با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان، احداث ۳۸ مورد سرویس بهداشتی با ۹۵ میلیون تومان و ۵۰ مورد کمک به لوله کشی گاز شهری با ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار را از دیگر اقدامات این نهاد در سال جاری برشمرد.

کرمی‌مقدم همچنین به امضای تفاهم‌نامه استاندار همدان با رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: از ۵۰ مورد سهمیه احداث مسکن اختصاص داده به استان، پیشنهاد کردیم که ۳۰ مورد آن به ملایر اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم ۶۰ تا ۷۰ درصد اعتبارات استان را در این حوزه برای شهرستان ملایر جذب کنیم.

در این آیین همچنین آسفالت راه روستایی قشلاق محمدی با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان، واحد پرورش گوسفند داشتی ۵۰۰ راسی و یک واحد بره پرواری در بخش زند با اعتبار یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان به طور همزمان افتتاح شد.

طرح زیرگذر زکات در شهر زنگنه با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان و آغاز عملیات اجرایی زائرسرای این شهر نیز از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در این روز بود.

سال گذشته ۱۲۰ واحد مسکن شهری و روستایی در شهرستان ملایر احداث و تحویل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.