به گزارش خبرنگار مهر، مراد ناصری پیش از ظهر سه شنبه در کمیته آموزش فضای مجازی در انتخابات که با حضور اصحاب رسانه و تنی چند از فعالان فضای مجازی برگزار شد، گفت: در کنار مردم نهاوند و با کمک اصحاب رسانه حماسه‌ای کم نظیر را در انتخابات خلق خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه زیبایی در انتخابات باید حول اخلاق باشد، گفت: باید با اخلاق‌مداری شور و نشاط انتخابات را محقق کرد نه اینکه با تبلیغات و هزینه‌های اضافی موجب اسراف شد.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه دسته‌بندی کار رسانه نیست و نقش رسانه‌ها در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی بسیار مهم است، گفت: جایگاه رسانه‌، بسیار بالا و والا است.

وی با اشاره به برگزاری اولین آموزش انتخابات در شهرستان نهاوند برای اصحاب رسانه، گفت: اصحاب رسانه باید بستر شور و نشاط انتخاباتی را فراهم کنند.

ناصری خطاب به اصحاب رسانه با اشاره به اینکه باید کاری کنید حضور مردم در انتخابات با پیشینه تاریخی نهاوند هم‌خوانی داشته باشد، گفت: رسانه‌ها باید بستری مناسب برای حضور باشکوه مردم فراهم کنند که بر پایه اخلاق مداری و نگاه بی‌طرفانه باشد.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: من و همکارانم در اجرای انتخابات این اطمینان را به همه کاندیداها می‌دهیم که انتخاباتی بی‌طرفانه برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید بی‌طرفی خود را اعلام کنند، گفت: جایگاه خبرنگاری جای هر کسی نیست.

ناصری با اشاره به اینکه اگر از ستاد انتخابات شهرستان نهاوند شخصی فعالیت تبلیغاتی داشته باشد و این مهم ثابت شود به طور قطع حذف خواهد شد، گفت: تحرکات انتخاباتی افراد منتصب به فرماندار را مماشات نمی‌کنم و این دندان لق را خواهم کشید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.