فرماندار بهار در آیین بهره برداری از این طرحها گفت: دهه فجر امسال ۶۹ طرح عمرانی در حوزه‌های مختلف با ۵۷ میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان بهره‌برداری می‌شود.

احسان قنبری افزود: همچنین در این ایام عملیات اجرایی هفت طرح با هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: بهره برداری از مخزن بتنی ۵۰۰ متر مکعبی، زیرسازی معابر به مساحت ۲۲هزار متر مربع ، تامین آب در حجم ۶هزار متر مربع در ماه و آسفالت معابر در مساحت ۳۳هزار مترمربع در شهرک صنایع غذایی بهار با اعتباری بالغ بر۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت شهرکهای صنعتی استان بهره برداری شد.

 قنبری افزود: همچنین در شهر لالجین با ۱۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار بوستان غدیر به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع ،آسفالت معابر ۵۳ کوچه و خیابان ،جدول گذاری معابر به مساحت ۱۱ هزار و ۶۰۰ مترطول ، پیاده رو سازی به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیرسازی و بهسازی معابر ۹۰ هزار مترمربع ،احداث و پوشش کانال بطول  ۴۰۹ متر اجرایی شده است.

وی بیان کرد: عملیات اجرای طرح ساماندهی رودخانه و اجرای طرح هادی روستای گنبدان نیز آغاز شد.

فرماندار بهار خاطرنشان کرد: طول مسیر رودخانه به طول ۴۰۰ متر با یک میلیارد تومان اعتبار و آسفالت ریزی معابر روستا در چهار هزار متر مربع با یک میلیارد تومان عملیاتی می‌شود.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از بره پرواری در اراضی روستای خوشاب علیا با ظرفیت ۲۰۰ راس و با اعتبار ۴۲۰ میلیون تومان با اشتغالزایی سه نفر نیز از طرحهای دیگری بود که به بهره برداری رسید.

قنبری اظهار داشت: بهره‌برداری از  راه دسترسی روستای قید علی بلاغ از توابع بخش صالح آباد به طول ۳۸ هزار متر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد  و ۸۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان از دیگر طرحهایی دهه مبارک فجر در این شهرستان بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.