زهره ابوطالبیان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره عملکرد بازیکنان همدان پس از آخرین مرحله از رقابت های تنیس روی میز جوانان کشور در سال جاری اظهار داشت: در سال های اخیر شاهد رشد بانوان پینگ پنگ همدان بوده ایم اما امسال مسیر پیشرفت آنها با حمایت های صورت گرفته، شرایط بسیار بهتری پیدا کرد.

وی اضافه کرد: هم اکنون شاهد شکوفایی پدیده های پینگ پنگ همدان در میادین مختلف هستیم که لزوم توجه ویژه مسوولان به سرمایه گذاری در این بخش را بیشتر می کند.

ابوطالبیان بیان کرد: اگر حمایت ها از پینگ پنگ بانوان همدان به صورت ویژه صورت بگیرد قطع به یقین در المپیک ۲۰۲۴ می توانیم سهمیه داشته باشیم.

وی از شیما صفایی و ستایش ایلوخانی به عنوان پدیده های گرانبها در پینگ پنگ بانوان کشور نام برد و افزود: صفایی علاوه بر اینکه سال ها در رده های سنی نوجوانان و جوانان قهرمان کشور بوده، در رده سنی بزرگسالان نیز جزو بهترین ها قرار گرفته و کادر فنی تیم ملی نگاه خاص به توانمندی های وی دارند.

مربی هوپس پینگ پنگ کشور خاطرنشان کرد: ارتقا رتبه رنکینگ باعث شده تا پینگ پنگ بازان همدانی با انگیزه مضاعف در مسابقات کشوری حضور یابند.

وی از ایلوخانی به عنوان دیگر پدیده نوظهور پینگ پنگ کشور یاد کرد و گفت: این دختر همدانی توانست با درخشش در مسابقات آسیای میانه جواز حضور در رقابت های قهرمانی آسیا را کسب کند.

ابوطالبیان با اشاره به عملکرد درخشان منتخبان پینگ پنگ بانوان همدان در آخرین دوره تور ایرانی گفت: این سومین و آخرین مرحله از مسابقات تور ایرانی جوانان در سال جاری بود و صفایی همانند سال های قبل عنوان قهرمانی را کسب کرد.

وی افزود: ایلوخانی نیز در جدول ۳۲ پینگ پنگ باز برتر با بدشانسی به صفایی برخورد کرد و حذف شد و هدیه آقامحمدی دیگر بازیکن همدانی هشتم شد.

این مربی سازنده پینگ پنگ همدان یادآور شد: پس از برگزاری مسابقات تور ایرانی جوانان در ارومیه آخرین رنکینگ جوانان دختر در سال جاری منتشر شد و طی آن صفایی از همدان، کیمیا رستمی از تهران و الینا رحیمی از آذربایجان غربی رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

همدان یکی از استان‌های فعال در پرورش استعدادهای تنیس روی میز است و ابوطالبیان نیز از مربیان با سابقه و استعدادپرور این استان در سطح کشور به شمار می رود.

بیش از ۲ هزار ورزشکار در رشته تنیس روی میز همدان فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.