مدیر آکادمی تخصصی تناسب اندام شاهین در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این آکادمی تخصصی در سالنی به مساحت ۲۰۰ متر با ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار بخش خصوصی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

بابک صمدیان افزود: این آکادمی ویژه افرادی است که برای نخستین بار می خواهند فعالیت ورزشی داشته باشند و بهترین مدرسان و مربیان را برای آموزش بکار گرفته ایم.

وی اضافه کرد: همچنین نوجوانان رده سنی ۱۳ تا ۱۷ سال نیز امکان تمرین به صورت همزمان در این سالن را خواهند داشت و مربیان متخصص این رده های سنی آموزش های لازم را ارایه می‌دهند.

صمدیان با بیان اینکه ایجاد فضای مناسب برای آموزش های تخصصی و بدنسازی فوتبال در این آکادمی فراهم شده گفت: حتی سانس تمرین پدر و پسر در این مکان نیز اختصاص یافته است.

وی افزود: این آموزش های تخصصی بدنسازی فوتبال برای نخستین بار در همدان ایجاد شده و مدرسان فدراسیون نظارت در این بخش را عهده دار هستند.

این مدرس و مربی فوتبال خاطرنشان کرد: بخش های این آکادمی شامل تناسب اندام ، فیتنس، تمرینات فاینکشنال، بدنسازی تخصصی فوتبال و سایر رشته های ورزشی ویژه آقایان و بانوان است.

وی بیان کرد: تمامی دستگاه ها و تجهیزات این آکادمی برابر ضوابط استانداردهای روز دنیا نصب و در اختیار نوآموزان قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.