حجت الاسلام علی معبودی روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی بسیج، افزود:ورزشکاران برای هرکشوری سرمایه هستند و امروزه برخی از کشورها را با ورزشکاران آن می‌شناسند.

وی اضافه کرد: ورزشکاران می‌توانند معرف فرهنگ، ارزش و آداب یک ملت باشند و ارزش‌های اخلاقی، ملی و دینی کشور را به سطح جهان مخابره کنند آنچنانکه از ورزشکاران استان در عرصه‌های مختلف شاهد بوده ایم.

این مسئول گفت: طبیعتا هرچیزی سرمایه باشد دشمنان می‌خواهند این سرمایه را به نفع خود تصرف کرده یا در اختیار خود بگیرند بنابراین باید مراقب این سرمایه‌ها باشیم.

وی با اشاره به وضعیت ورزش قبل از انقلاب اسلامی، گفت: در آن دوره جز رشته کشتی و فوتبال ورزش دیگری در کشور نداشتیم ولی به برکت انقلاب الان در بسیاری از رشته‌های ورزشی صاحب مدال و مقام هستیم.

این مسئول گفت: قبل از انقلاب در هیچ رشته برای فعالیت بانوان حرفی برای گفتن نداشتیم اما الان بانوان در بسیاری از رشته‌ها صاحب عنوان و مدال هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره منتظر ضربه زدن به کشور هستند، افزود: به عنوان مثال در اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت شاهد اجرایی شدن نقشه‌های دشمنان و وارد شدن ضربه به کشور بودیم.

معبودی با بیان اینکه باید دستاوردهای انقلاب برای جوانان تشریح شود، افزود: انقلاب خدمات زیادی را در بخش‌های مختلف داشته است ولی برخی نمی‌خواهند خدمات انقلاب را ببینند و آن را با رژیم پهلوی مقایسه کنند.

در ادامه این برنامه از چند خانواده شهید ورزشکار استان تقدیر به عمل آمد و از کتاب شهدای شاخص ورزشکار استان رونمایی شد.

المپیاد ورزشی بسیج با حضور ۱۰ هزار ورزشکار در ۲۵ رشته از آذرماه سال جاری آغاز شده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.