مجمع انتخابات رییس جدید هیات اسکواش استان همدان امروز دوشنبه با حضور مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش ، محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای آرا دهنده برگزار شد و ربانی مهر با کسب ۱۳ رای از ۱۴ رای ماخوذه انتخاب شد.

ربانی مهر سابقه معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان، فعالیت چندین ساله در عرصه رسانه و مدیریت روابط عمومی استانداری همدان را دارد.

وی هم اکنون نیز معاون بازرسی استانداری همدان است و در چند رشته ورزشی نیز فعالیت دارد.

در این مجمع سیما تیرانداز دیگر کاندیدای ریاست هیات به نفع ربانی مهر کنار کشید.

مدیر کل ورزش و جوانان همدان در این مجمع گفت : همزمان با تغییرات در راس ورزش استان ، برخی هیات ها با چالش مدیریتی مواجه بودند و فعالیت آنها کم بود اما با برگزاری انتخابات از بلاتکلیفی خارج شدند.

محسن جهانشیر افزود: اسکواش جزو رشته هایی بود که در سال های اخیر با رکود مواجه شد در حالیکه زیرساخت های بسیار خوبی در استان دارد.

وی اضافه کرد: اکنون نیز با ایجاد تغییرات در راس هیات اسکواش انتظار تحول در توسعه بخش قهرمانی و همگانی را داریم.

جهانشیر بیان کرد: اسکواش همدان از لحاظ امکانات در وضعیت خوبی برخوردار بوده و کار برای توسعه این ورزش هموار است.

وی یادآور شد: سایر هیات های ورزشی همدان نیز باید چنین رویه را در پیش بگیرند و سیاست دستگاه ورزش استان حمایت همه جانبه از ورزش های پویا و فعال است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: اسکواش باید از نو شروع کند و از مدیریت جدید این هیات انتظار برنامه ریزی مدون و زمینه سازی برای رسیدن به جایگاه مورد انتظار را داریم.

اعضای این مجمع ضمن گلایه از عملکرد گذشته هیات اسکواش، خواستار عملیاتی شدن وعده های رییس جدید شدند.

مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش نیز گفت: قبل از عزیمت به همدان امیدی به تغییر در ساختار توسعه گرایانه هیات اسکواش همدان نداشتم اما حضور در همدان و مجمع انتخاباتی، انگیزه ام را برای اوج دوباره این استان دوچندان کرد.

سلیمانی همچنین خواستار تعامل با ارگان های مختلف و ایجاد دیواره های طبیعی اسکواش در سطح شهر شد.

رییس فدراسیون اسکواش از مربیان مستعد همدانی خواست تا در دوره مربیگری فدراسیون شرکت کند.

وی همچنین از نایب رییس فدراسیون خواست در صورت حضور مربیان همدان در دوره مربیگری فدراسیون، تخفیف یک میلیون تومانی را برای آنها در نظر بگیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.