علیمردان طالبی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: باتوجه به پایداری جبهه هوای سرد و افزایش مصرف گاز، به منظور جلوگیری از افت فشار گاز در گام نخست گاز صنایع بزرگ قطع شد و در صورت نیاز گاز مصرفی صنایع کوچک نیز قطع می شود.

وی اضافه کرد: این اقدام خللی در روند فعالیت واحدهای تولیدی این استان ایجاد نکرده است چراکه مدیران صنایع بزرگ پُرمصرف پیش از آغاز فصل سرما اقدام به ذخیره سوخت مورد نیاز به اندازه کافی کرده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه همدان مدیریت منطقه هفت کشور را بر عهده دارد در صورت نیاز برای پیشگیری از بروز مشکل در استان های مستقر در این منطقه، مصرف دیگر واحدها نیز کنترل می شود.

طالبی افزود: چنانچه بین تولید و مصرف همخوانی وجود نداشته باشد طرح مدیریت گاز مصرفی مرحله به مرحله اجرا می شود تا به پایداری برسیم؛ با این وجود سهمیه بندی به مرحله خانگی نمی رسد.

وی از شهروندان درخواست کرد: به منظور استمرار جریان گاز نسبت به مصرف بهینه و رعایت دمای رفاه (۱۸ تا ۲۱ درجه) با خاموش کردن وسایل گرمایشی اضافی امکان بهره مندی از این نعمت الهی را برای تمامی هموطنان فراهم کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.