محرم روزبه روز پنجشنبه در نشست با خیرین امور ازدواج بهار اظهار داشت: باتوجه به فعالیت خوب خیران در این شهرستان، در راستای ساماندهی مناسب برنامه ها و هدفمند کردن فعالیت ها، مجمع خیرین ازدواج را راه اندازی می کنیم.

وی اضافه کرد: این مجمع نه تنها به تشویق و ترغیب جوانان به ازدواج تاثیر بسزایی خواهد داشت بلکه در حل دغدغه ها و مشکلات جوانان در امر ازدواج کمک شایانی می کند.

روزبه خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش آمار ازدواج و مشکلات پیش روی جوانان برای تشکیل خانواده، مشارکت خیرین و تشکل‌ های مردم ‌نهاد به‌ منظور کمک به جوانان و حل مشکلات آنها در این حوزه ضروری است.

وی با تاکید بر جایگاه مهم سازمان های مردم نهاد گفت: سمن ها در گسترش برنامه های اجتماعی و همچنین کاهش معضلات اجتماعی نقش سازنده ای دارند و می توانند با برنامه ریزی لازم، همگام با دولت برای خدمات رسانی به مردم کمک کنند.

وی اظهار داشت: جوانان بدنه اصلی جامعه هستند و توانمندسازی آنها یک ضرورت انکار ناپذیر است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بهار نیز در این نشست گفت: اعضا و خیران این شهرستان فعالیت بسیار خوبی در زمینه تامین هزینه‌های ازدواج جوانان از جمله جهیزیه دارند.

علیرضا صفی زاده افزود: امیدواریم با مشارکت خیران ازدواج و سایر سمن‌های خیریه شرایط لازم برای تشکیل خانواده در شهرستان بهار فراهم شود و همچنین آموزش‌های لازم جهت پایداری خانواده‌ها را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه روحیه خودباوری باید در میان جوانان ترویج یابد، گفت: هم اینک در سطح کشور اقدام های موثری در راستای کمک به جوانان و گسترش این روحیه خودباوری ایجاد شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.