سیدسعید شاهرخی روز پنجشنبه در نشست اعضای قرارگاه اقتصاد مقاومتی همدان افزود: از این میزان اعتبار سرمایه گذاری شده، یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و ۲ هزار میلیارد تومان نیز توسط واگذاری تسهیلات بانکی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه همدان رویکرد توسعه و پیشرفت، همراه با آرامش و وقار را در کشور دنبال می کند، اظهار داشت: در ناآرامی‌های یک سال گذشته همدان با وقار عمل کرد و همراهی مردم موجب خشم ضد انقلاب در خارج از کشور شد.

شاهرخی عنوان کرد: همدان در همه زمینه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هماهنگ و رو به جلو حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه ما عهد کردیم اطلاعات تمامی افعال و کارها به مردم برسانیم و کاری نکنیم که موجب اختلاف و ضرر مردم شود، ادامه داد: مدیران استان باید ریسک‌پذیر باشند، طبق قانون عمل کنند، از دستگاه‌های نظارتی نترسند و مسیر خود را بر اساس قانون طی کنند.

استاندار همدان تاکید کرد: طرح‌های ادارات نباید روی زمین بماند و به حال خود رها شوند، طرح‌ها باید تعیین تکلیف شوند و هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسند.

وی بیان کرد: ابتدای سال جاری تهدید سیل را به فرصت تبدیل کردیم و ۱۸ هزار واحد مسکونی از اعتبارات این ردیف نوسازی و ترمیم شد.

شاهرخی با اشاره به اینکه در سیلاب نوروز امسال ۱۰۰ میلیون متر مکعب آب پشت سدهای استان ذخیره شد، افزود: در شرایط تحریم سه سد خرمرود، گرین و نعمت آباد را در دست ساخت داریم که تحول بزرگی در ذخیره آب برای استان ایجاد می‌کند.

وی اظهار داشت: اعضای هیات دولت نگاه بسیار ویژه‌ای به استان همدان دارند و از طرح‌های اجرایی در این استان استقبال می‌کنند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه پساب همدان دشت کبودراهنگ را نجات داد، گفت: به دلیل کمبود آب احتمال جمع آوری نیروگاه شهید مفتح وجود داشت که با تصفیه پساب فاضلاب همدان، این نیروگاه نیز نجات یافت.

وی اضافه کرد: پساب معظلی برای همدان بود اما با تصفیه آن سه میلیون متر مکعب به منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد و ۶۵۰ هزار متر مکعب نیز به پتروشیمی هگمتانه اختصاص یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.