استاندار همدان گفت: با توحه به تحریم‌های سختی که دشمن برای فلج کردن  بازار اقتصاد ایران به وجود آورده و جنگ اقتصادی به راه انداخته است، سرمایه گذاران بخش خصوصی و تولیدکنندگان خط مقدم مبارزه با جنگ اقتصادی پیش رو هستند.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، سیدسعید شاهرخی شنبه 5 مرداد در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی شهرستان تویسرکان به مناسبت بزرگداشت شهدای عملیات مرصاد و روز تویسرکان، عنوان کرد: اتاق بازرگانی یک پل مطمئن و اثرگذار بین بخش‌های دولتی، خصوصی و تولیدی استان همدان و شهرستانهای این استان است.
وی اظهار کرد: ما تمام توان خود را در جهت توسعه و پیشرفت واحدهای تولیدی و اقتصادی و بازرگانی و کشاورزی به کار خواهیم گرفت و این امر جز با همکاری بخش خصوصی و سرمایه گذاران میسر نخواهد شد و تمام نهادها و ادارات نیز توان خود را برای تسهیل موانع به کار خواهند گرفت به طوریکه هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر مشکلات اداری از فعالیت بازایستد.
شاهرخی ابرازخرسندی کرد که شهرستان تویسرکان از لحاظ صنعت، کشاورزی و فرهنگی پیشرفت قابل توجهی داشته و با وجود فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری‌های بجا و درست با وجود تمام کمبودها و تحریمها و جنگ اقتصادی توانسته با پشتکار نقشه های دشمن را شکست دهد به طوریکه دشمنان این مرز و بوم عملا هزینه های سنگینی را متحمل شده و با پشتکار، همدلی و هماهنگی مردم و دولت عقب نشینی کردند.
وی با بیان اینکه مردم تویسرکان مردمی با پشتکار زیاد و برخورداری از منابع طبیعی چون ۳۳ هزار هکتار زمین زیرکشت و استفاده بهینه از منابع باعث افتخار ما در استان و کشور هستند، خاطرنشان کرد: برنامه توسعه گلخانه در تویسرکان در رأس کار قرار دارد و هدف توسعه گلخانه ها از ۱۸ به ۳۹ هکتار است.
استاندار همدان در ادامه گفت: بهترین و با کیفیت ترین محصول سیر در کشور و استان در تویسرکان است که هنوز رقیبی در بازار بین المللی برای این محصول وجود ندارد و باید برای توسعه این محصول و برند کردن آن تلاش کنیم همچنین گردوی تویسرکان در مراحل پایانی ثبت و اخذ نشان جغرافیایی است.
وی با اشاره به توسعه صنعت مبل و منبت این شهرستان که در نوع خود بی نظیر است، عنوان کرد: صنایع تولیدی و اقتصادی تویسرکان آنچنان خوش درخشیده که در کشور برای استان مایه افتخار است و به همین علت ما نیز به جد مشکلات اتاق بازرگانی این شهرستان را پیگیری کرده و تمام تلاش خود را برای پیشرفت و تسهیل در سرمایه گذاری و فعالیتهای اقتصادی به کار خواهیم گرفت.
استاندار همدان در پایان یادآور شد: مقام شهدا که با رشادت و شجاعت به مقابله با دشمن پرداخته و با خون خود از خاک ایران دفاع کردند همچنین شهدای  تویسرکان به ویژه 38 شهیدی که در این  عملیات اهدا کردند، از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.