معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: وزارت دفاع با داشتن زیرمجموعه‌های توانمند در حوزه سرمایه‌گذاری در استان اردبیل نباید بیش از این تعلل کرده و فرصت‌ها را از دست بدهد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهروز ندایی در دیدار با نماینده وزارت دفاع در اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل در بخش‌های مختلف کشاورزی، گردشگری و صنعت و همچنین خدمات مستعد سرمایه‌گذاری است و شهرهای مختلف این استان هر یک ویژگی‌های منحصر بفردی دارند.
وی خاطرنشان کرد: منطقه مغان به ویژه شهرستان گرمی که علیرغم ظرفیت‌های بالا در حوزه کشاورزی و دامپروری، همچنان از محرومیت رنج می‌برد، می‌تواند مقصد مناسبی برای سرمایه‌گذاران، برای ایجاد صنایع تبدیلی و احداث مجتمع‌های مدرن دامپروری و کشاورزی باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به وجود منطقه ویژه اقتصادی نمین افزود: مناطق ویژه، امتیازات بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاران دارند که علاوه بر ایجاد انگیزه در سرمایه‌گذاران، می‌تواند با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم، توجیه اقتصادی بالایی برای آنها داشته باشد.
ندائی گفت: در شهرستان‌های سرعین، نیر، خلخال و مشگین‌شهر طرح‌های گردشگری بسیاری وجود دارند که حتی برای برخی از آنها زمین لازم هم فراهم شده است که آماده‌ایم آنها را در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با تاکید بر ظرفیت‌های معدنی استان افزود: در حال حاضر معادن مرغوب مس و سنگ در خلخال و مشگین‌شهر وجود دارند که با توجیه اقتصادی بالا، می‌تواند مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گیرند.
ندائی گفت: امیدواریم با همراهی وزارت دفاع شاهد احداث فروشگاه‌های بزرگ و همچنین اجرای طرح‌های بزرگ صنعتی در سطح استان باشیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.