بر اساس نظر هیات انتخاب و ارزیابی جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان دزفول، دو نمایش از همدان به این رویداد راه یافتند.

هیأت انتخاب دوازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان دزفول از میان ۴۵ اثر متقاضی شرکت در بخش صحنه ای جشنواره، ۹ اثر را برای حضور در دور نهایی جشنواره معرفی کردند.

نمایش های "مارمولک بد ادا" به نویسندگی منوچهر اکبرلو و کارگردانی پگاه معصومی و نمایش "موش و گربه" به نویسندگی حسین فدایی حسین و کارگردانی فرزاد لباسی از همدان، در دزفول به روی صحنه می روند.

دوازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول با دبیری نادر سعادتی فرد از ۱۴ تا ۱۷ بهمن ماه با شعار "قصه، بازی و نمایش" برگزار می‌شود.

گشایش نمایشگاه هنرهای تجسمی در اسدآباد

نمایشگاه هنرهای تجسمی اسدآباد شامل طرح های گرافیکی، نقاشی آبرنگ، طراحی سیاه قلم و خوشنویسی است.

در این نمایشگاه بیش از ۵۰ اثر به نمایش گذاشته شده و تا ۱۰ بهمن پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

 این نمایشگاه در مجتمع فرهنگی هنری بنای یادبود سیدجمال الدین اسدی آبادی دایر شده و به زودی نمایشگاه خوشنویسی اساتید این شهرستان نیز در همین گالری برپا می شود.

تمدید نامنویسی در سامانه بچه‌های مسجد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان گفت: نامنویسی برای رویداد "فهما" تمدید شده و متقاضیان می توانند تا چهار بهمن سال جاری فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند.

پیش از این ثبت طرح و برنامه برای این رویداد تا ۲۵ دی مهلت داشت که با توجه به استقبال اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد زمان ثبت نام تمدید شده است. 

طرح ملی فهما در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول کانون‌های مساجد استان اجرا می‌شود.

این طرح به پایش، بازسازی و رقابتی کردن کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منجر می شود و در پایان این طرح ملی، سه استان نامزد اصلی برای دریافت عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران معرفی و یک استان برگزیده اعلام می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.