مسابقات انتخابی ووشو بانوان در رده سنی جوانان با حضور تیم های همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان و قروه درگزین به میزبانی خانه ووشو این شهر و در چهار وزن برگزار شد.

در پایان این رقابت ها و در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم سمانه الوندپور، در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم هلیا نوروزی، در وزن منفی ۵۶ کیلوگرم عسل پرویزی و در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم هستی کیانی عنوان های قهرمانی را کسب کردند.

این ووشکاران با کسب مقام قهرمانی انتخابی استان همدان جواز حضور در رقابت های کشوری را به دست آوردند.

مسابقات وشوو قهرمانی جوانان کشور دوازدهم بهمن ماه امسال به مدت ۲ روز به میزبانی استان خوزستان برگزار می شود.

باستانی کاران همدانی وارد گود شدند

باستانی کاران همدانی در گرامیداشت ایام فاطمیه و به یاد حضرت زهرا (س) با حضور در گود زورخانه علی میرزای همدانی به اجرای مراسم پرداختند.

در این مراسم که با استقبال باشکوه پیشکسوتان باستانی، مربیان، مسوولان و مردم ورزش دوست همدان برگزار شد، ورزشکاران زورخانه ای همدان با هنرنمایی مرشد مهدی یداللهی حرکات باستانی را به اجرا گذاشتند.

ورزش باستانی در همدان از قدمت بالایی برخوردار است و در مدت فعالیت خود ورزشکاران بسیاری را از پیر و جوان و حتی کودکان در گود این زورخانه حضور پیدا کردند و به  ترویج ورزش ملی کشور ایران پرداختند.

این ورزش که با یاد خداوند و اهل بیت(ع) همراه است، در کنار تقویت جسم، به تقویت و پالایش روح می پردازد و درس اخلاق، تواضع و فروتنی را برای ورزشکار تداعی می کند.

چرم اوستا قهرمان فوتسال جام بصیرت شد

تیم چرم اوستا عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال جام بصیرت مریانج را کسب کرد.

این رقابت ها با حضور ۱۸ تیم منتخب از شهرهای مختلف استان همدان در ۴۵ روز به میزبانی سالن شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شد.

در دیدار نهایی این مسابقات تیم چرم اوستا عنوان قهرمان را کسب کرد، تالارقصر مادر دوم شد و عمران بتن بر سکوی سوم قرار گرفت.

تیم ابوتراب نیز جام اخلاق را تصاحب کرد و مسعود هندی بهترین دروازه بان مسابقات شناخته شد.

در پایان این مسابقات به تیم های برتر لوح، جام و جوایز ارزنده اعطا شد.

این مسابقات همه ساله به میزبانی شهر مریانج همدان برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.