دبیر هیات کاراته استان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان مسابقات کاراته سبک کیوکوشین رده کمربندهای زرد و نارنجی قهرمانی کشور که در زنجان به اتمام رسید، کاراته کاران گیلانی با درخشش خود موفق به کسب 9 مدال طلا، 12 مدال نقره و 2 مدال برنز شدند.
حامد زیکساری افزود: مانی میرزایی ، شهروز محمدی ، ابوالفضل مرعشی ، سامان آذرین ، رضا چگینی ، محمدپارسا مددپور، مالک شیرازد ، امیرحسین کرباسی و محمد قاسمی از گیلان در وزن های مختلف حریفان خود را شکست دادند و عنوان قهرمانی و مدال طلا کسب کردند.
وی ادامه داد : حسین سهرابیان ، امیرحسین بابایی ، سیداشکان ابراهیمی ، امیررضا رضایی ، مجتبی ناصرانی، محمدطاها مددپور، محسن حسنی ، علی برزگر ، مجید براری ، محمدرضا نصوری ، امیرمحمد شیرشکار و عزت الله برزگر همگی مدال نقره این رقابت ها را بر گردن آویختند.
به گفته دبیر هیات کاراته استان، مجید جهاندیده و ایلیا زلفی نیز توانستند مقام سوم و مدال برنز این رقابت ها را تصاحب کنند.
وی خاطرنشان کرد: تیم کاراته سبک کیوکوشین این استان، با کسب 23 مدال در رده تیمی نیز مقام نایب قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد و همچنین مصطفی عسگری از گیلان موفق شد جام اخلاق این دوره از رقابت ها را به دست آورد.
در رقابت های کاراته سبک کیوکوشین رده کمربندهای زرد و نارنجی قهرمانی کشور ، بیش از 180 کاراته کار در رده های سنی مختلف از سراسر کشور حضور داشتند که در استان زنجان با هم به رقابت پرداختند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.