قدرت الله ولدی روز پنجشنبه در آیین سالروز ۹ سالگی چاپ نشریه فرهنگ ملایر اظهار داشت: حمله موشکی به پایگاه آمریکا در عراق تنها سیلی کوچکی بود که پس از این اقدام شجاعانه سپاه پاسداران، دشمن جرات هیچ اظهار نظری نداشت.

وی افزود: شهادت سردار خوبی‌ها اگرچه داغ بزرگی بر دل مردم ایران است، اما با وجود رهبر معظم انقلاب نگران نیستیم.

فرماندار ویژه ملایر اقدام خباثت بار و بزدلانه آمریکا را نشانه دیگری از سرخوردگی و عجز آنان دانست و ادامه داد: مسیر پرافتخار ایثار و شهادت سردار رشید اسلام پرقدرت تداوم دارد و خون سردار سلیمانی سرچشمه بزرگی برای مبارزه بی‌امان با دشمنان اسلام است.

ولدی شهادت سردار دل‌ها را وحدت آفرین دانست و بیداری ملتها، خشم مقدس از آمریکا، درخواست خروج آمریکا از منطقه و افزایش وحدت بین ملتها را از دیگر برکت‌های خون شهید سپهبد سلیمانی برشمرد.

معاون استاندار همدان خون شهدا همچون سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را موجب استحکام نظام دانست و گفت: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب آنچه مهم است اینکه حضور فساد برانگیز آمریکا در منطقه باید تمام شود و در این عرصه وظیفه ما دشمن شناسی است.

وی همچنین جان باختن شماری از هموطنان‌مان در کرمان و حادثه سقوط هواپیمای ایران- اوکراین را تسلیت گفت و تصویب طرح سه فوریتی مجلس شورای اسلامی و مصوبه پارلمان عراق برای خروج آمریکا را از راهبردهای خوب و اثرگذار برشمرد.

فرماندار ویژه ملایر همچنین سالروز هشتمین سال چاپ و نشر نشریه فرهنگ ملایر و ورود به ۹ سالگی این نشریه را تبریک گفت و با اشاره به همزمانی این آیین با شهادت سردار رشید اسلام افزود: فرهنگ و شهادت همیشه برای ما ارزشمند است.

ولدی با بیان اینکه تداوم حیات هشت ساله این نشریه وزین همپای مردم فرهنگ‌مدار این شهرستان مایه مسرت و خوشحالی دانست و عنوان این نشریه به نام "فرهنگ" را زیبنده این شهر و دیار عنوان کرد.

وی ادامه داد: اصحاب فرهنگ، رسانه و نویسندگان این شهرستان با قلم خود همواره سربلندی این شهر و دیار را به جایی رسانده‌اند که شهرها و استانها به وجود این فرهیختگان، نویسندگان و هنرمندان غبطه می‌خورند.

ولدی با اشاره به سختی کار روزنامه‌نگاران و نویسندگان و همچنین مشکلات مالی و تامین کاغذ برای چاپ نشریات، خطاب به فعالان عرصه خبر و رسانه بیان کرد: دوست دارم همیشه جوان باشید.

وی از دستگاه‌های اجرایی و نهادها خواست: تا جایی که می‌توانند از نشریات محلی حمایت کنند و اشتراک بگیرید.

تقدیر از مسوولان نشریه فرهنگ ملایر

فرماندار ویژه ملایر همچنین اقدام شهرداری ملایر برای در اختیار قرار دادن فضایی برای اهل قلم را ستودنی خواند و ابراز امیدواری کرد: نشریه فرهنگ ملایر به روزنامه تبدیل شود، ما نیز در این مسیر از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کنیم.

ولدی ادامه داد: نشریه فرهنگ و دیگر نشریات ملایر با مردم، دولت و نظام در یک مسیر هستند و از اینکه در شرایط سخت و فضای آلوده‌ای که دشمنان ایجاد کرده‌اند، ورود نمی‌کنند، قابل تقدیر است.

ولدی همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی را مهمترین عرصه سیاسی پیش رو دانست و از اهالی قلم، اصحاب فرهنگ و هنر، هنرمندان و روزنامه‌نگاران خواست: برای مشارکت حداکثری و دعوت مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای به کمک و حمایت شما نیاز داریم.

وی رعایت مر قانون، بی طرفی کامل، تلاش برای حضور حداکثری و برگزاری انتخاباتی سالم را از وظایف ذاتی و مهم برشمرد و تاکید کرد: تا می‌توانید خدمات نظام و دولت را برای مردم بازگو و اطلاع رسانی کنید.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر نیز گفت: شهادت سردار سلیمانی قلبمان را جریحه‌دار و غرورمان را خدشه‌دار کرد، اما این انتقام سخت دل‌ هر ایرانی را شاد کرد.

حجت الاسلام طالب ترکاشوند تاکید کرد: این سیلی سخت و کوبنده برای این بود تا دشمنان بدانند این بیشه شیران ولایت پر از قاسم سلیمانی‌ها است.

وی افزود: شهادت سردار بزرگ اسلام یک معجزه و یک ودیعه الهی و مهر تمدید بیمه انقلاب بود و ملت ایران در مبارزه با دشمنان ایستاده‌اند و هرگز از اهداف خود کوتاه نمی‌آیند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: برای حفظ و حراست از جایگاه هنر و هنرمندان این شهرستان دفاع می‌کنیم و فضا برای فعالیت هنرمندان، اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر باز است.

تقدیر از نشریه فرهنگ ملایر

مدیر مسوول نشریه فرهنگ ملایر نیز افزود: با وجود تنگناهای مالی و کمبود کاغذ، تمام سعی و تلاش ما بر این بود تا حتی یک شماره هفته‌نامه به تاخیر نیفتد.

مراد طاهرنیا بیان کرد: انتظار می‌رود بعد از ۴۰ سال از عمر انقلاب، ملایر صاحب یک روزنامه شود.

وی به فعالیت شورای نویسندگان این نشریه با حدود ۵۰ نفر عضو اشاره کرد و گفت: شورای نویسندگان و خبرنگاران این نشریه بدون هیچ چشم‌داشتی در نوشتن مطالب و مقاله‌های ارزنده به ما کمک می‌کنند و در کنار ما هستند.

طاهرنیا یادآور شد: نشریه فرهنگ ملایر تنها نشریه‌ای است که در شهرهای همجوار توزیع می‌شود و نسبت به انتشار خبر و مصاحبه در برنامه صدای همدان و رادیو فرهنگ ملایر فعالیت دارد.

نشریه فرهنگ ملایر امسال وارد نهمین سال چاپ خود شد و تاکنون موفق به انتشار ۲۳۵ شماره این نشریه شده است.

ملایر دارای سه هفته‌نامه فعال آوای ملایر، طلیعه امید و فرهنگ ملایر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.