حجت الاسلام محمدباقر برقراری روز سه شنبه در تجمع گسترده عزاداران مردم شهیدپرور ملایر اظهار داشت: انتقامی که تلاویو را با خاک یکسان می‌کند.

وی افزود: انتقام سردار رشید اسلام فقط در عرصه نظامی و امنیتی نیست، بلکه همه باید در این انتقام سخت راهبردی سهیم باشیم.

امام جمعه ملایر تاکید کرد: سردار رشید اسلام در تمام عمرش نگذاشت گرد و غبار غم و اندوه بر چهره رهبر معظم انقلاب بنشیند.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه سردار خوبی‌ها حق پدری بر گردن ملت ایران دارد افزود: حاج قاسم در تمامی عرصه‌ها، سردار و جلودار بود و به قول خودش سرباز وفادار ولایت فقیه بود.

امام جمعه ملایر به نقش مهم سردار سلیمانی در کمک به بیماران و تامین تجهیزات دارویی در کنار کمک به مظلومان عالم و مردم بلاد اسلامی بیان کرد: دشمن همیشه از وجود سردار بزرگ اسلام رعب و وحشت در دل داشت.

حجت الاسلام برقراری اقدام بزدلانه و احمقانه آمریکا در هدف قرار دادن خودروی سردار سلیمانی را نشان از عظمت روح حاج قاسم دانست و گفت: وی تربیت یافته گلستان ولایت فقیه بود و امروز حاج قاسم‌های زیادی در این بوستان تربیت شده‌اند.

وی اظهار داشت: امروز همه آحاد ملت ایران آمده‌اند تا از دست‌اندرکاران بخواهند از آمریکا انتقامی سخت بگیرند.

امام جمعه ملایر بیان کرد: هر انتقامی که از دشمن بگیریم، هرگز نمی‌تواند به اندازه یک قطره خون حاج قاسم را جبران کند.

حجت الاسلام برقراری خطاب به مسوولان تاکید کرد: به ندای ملکوتی رهبر معظم انقلاب گوش فرا دهند و به این انتقام سخت پای‌بند باشند.

وی با اشاره به تشکیل نشست صلح هرمز خاطرنشان کرد: مالکیت تنگه هرمز از آن ایران است و برای صلح هرمز هم فقط ما تصمیم می‌گیریم.

امام جمعه ملایر گفت: از مسوولان می خواهیم تفکر حاج قاسم را مانند علم روی دست بگیرند و انقلابی عمل کنند.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه امروز مهمتر از گریه کردن، یاری کردن تفکر سردار بزرگ ایران است افزود: هر کسی در هر مسوولیتی باید کار جهادی انجام دهد و به ملت نجیب ایران جهادی خدمت کند.

وی تحریم کردن کالاهای خارجی، رعایت حجاب و عفاف و تحصیل و ترویج تفکر حاج قاسم در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه را از نوع انتقام سخت عنوان کرد و گفت: سردار رشید ایران یک تفکر بود و این تفکر باید به عنوان مواد درسی در کتاب‌ها بیاید.

حجت الاسلام برقراری بیان کرد: با تقوا، صبر و بردباری باید از دشمنان انتقام سختی بگیریم.

مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور ملایر در روزی که پیکر پاک و مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان آرام گرفت، همنوا با دیگر هموطنان خود به خیابانها آمدند و همراه با هیات‌های مذهبی سینه‌زنی و عزاداری کردند و در غم شهادت خونبار سردار خوبی‌ها اشک ماتم ریختند.

هزاران نفر از عزاداران ملایری از میدان امام حسین(ع) این شهر را با در دست داشتن تمثال زیبای سردار شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس بر سر و سینه خود زدند و تا میدان امام خمینی(ره) این شهر عزاداری کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.