حجت الاسلام محمدباقر برقراری شامگاه دوشنبه در آیین بزرگداشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با حضور سردار سالار آبنوش معاون عملیات بسیج مستضعفان در مسجد جامع ملایر اظهار داشت: ملت ایران با حضور خود راه سردار رشید اسلام را تداوم می‌بخشند.

وی افزود: تمام زندگی سردار شهید سلیمانی برگ زرینی از ایثار و اطاعت‌پذیری از ولایت است و تا آخرین نفس در این راه سر از پا نشناخت و همیشه در خط مقدم بود.

امام جمعه ملایر ادامه داد: به برکت جانفشانی‌ها و ایثار سردار دل‌ها خدمات و افتخارات بزرگی نه فقط برای نظام، بلکه برای جهان اسلام و جهان بشریت آفریده شد.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه در بلاد کفر نیز برای سردار رشید اسلام اشک می‌ریزند گفت: سردار شهید سلیمانی یک سند افتخار برای تربیت یافتگان در بوستان ولایت است.

وی اظهار داشت: شهادت سردار رشید اسلام رعب و وحشتی بر دل دشمنان، معاندان و کوردلان به ویژه مستکبران عالم به سرکردگی آمریکا انداخته است.

امام جمعه ملایر گفتن حرف‌های بی‌منطق و بدون کارشناسی سران آمریکا را نشان از سراسیمگی و اضطراب خاطر این کشور از ترور سردار سلیمانی دانست و گفت: راه سردار رشید اسلام از این پس تداوم دارد.

حجت الاسلام برقراری یادآور شد: سید حسن نصرالله از سردار خوبی‌ها به عنوان سید شهیدان مدافعان حرم یاد کرده که در جهان اسلام ماندگار شد.

وی خطاب به مسوولان نظام تاکید کرد: نباید خاک پای سردار سلیمانی و راه مقاومت را بر مذاکره مقدم بدانند و خون شهید را معامله نکنند.

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه تمثال سردار رشید اسلام باید همیشه قاب دیوار خانه‌هایمان باشد گفت: نباید تنها به حضور در این مراسم‌ها اکتفا کنیم، بلکه نام سردار بزرگ ایران باید زنده بماند و تازه این آغاز راه است.

حجت الاسلام برقراری همچنین تاکید کرد: تصمیم‌های مسوولان باید در راستای تکریم و تعظیم خون مطهر شهید سردار سلیمانی باشد.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز بیان کرد: فقدان سردار فداکار ایران تلخ است، اما ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جتایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.

قدرت الله ولدی گفت: به طور قطع رشادت و پایمردی سردار خوبی‌ها و دیگر همرزمان وی در دفاع از حریم ولایت و امنیت ایران تداوم دارد.

وی افزود: با وجود تمامی مجاهدان راه اسلام و محور مقاومت، انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است که دست پلید خود را به خون سردار رشید اسلام آلوده کردند.

در این آیین باشکوه که با حضور سردار سالار آبنوش معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان و حضور پرشور مدیران، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد، عاشقان سردار سلیمانی در سوگ سردار خوبیها مدیحه سرایی و عزاداری کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.