محمدحسن میرزایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: تعدادی سیم کارت به همراه نرم افزار جدید از سوی وزارت کشور به دفتر فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان با هدف آزمایش و تست مجدد آنتن دهی شعب پیش بینی شده برای انتخابات تحویل شد.

مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری همدان افزود: این نرم افزار علاوه بر بررسی پوشش آنتن دهی همراه اول پوشش شبکه ای APN  را نیز به همراه دارد.

میرزایی ادامه داد: سیم کارت های همراه اول به روش APN  فعال شده به گونه ای که اگر شبکه آنتن دهی همراه اول پاسخگو نباشد می توان از پوشش شبکه ای APN استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: طبق تست و آزمایش های صورت گرفته با نرم افزارهای سابق و پیش از ارسال نرم افزار جدید توسط وزارت کشور، هشت نقطه از شعب سیار روستایی دچار مشکل آنتن دهی بودند.

مسوول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان بیان کرد: طبق دستور وزارت کشور با نرم افزار APN  باید آنتن دهی تمامی نقاط دوباره بررسی شود که این فرایند تا ۱۰ روز آینده به پایان می‌رسد.

میرزایی با بیان اینکه همدان جزو استانهای نخست در زمینه آنتن دهی شعب اخذ رای است، افزود: درصدد هستیم در صورت بروز آنتن دهی بهترین مکان و نقطه را برای استقرار شعب سیار به منظور استعلام و احراز هویت آنلاین پیش بینی کرد.

وی اضافه کرد: در روز رای گیری برای استعلام و احراز هویت از شبکه «یو.اس.اس.دی» همراه اول، «ای.پی.ان» (APN) و شبکه (Dial-Up) استفاده می‌شود.

استان همدان با یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان و هفت حوزه اصلی انتخابیه دارای ۹ کرسی نمایندگی در بهارستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.