علی‌اکبر کاووسی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خودروهای متعلق به شهرداری همدان صرفه اقتصادی ندارد که بخواهند از آن استفاده کنند و جمع آوری آنها به سود مدیریت شهری است.

وی اضافه کرد: با استفاده نکردن از خودروهای شهرداری می توان به صورت بهینه منابع مالی را کنترل کرد؛ ضمن اینکه آژانس ها باید جایگزین خودروهای داخلی شود.

کاووسی بیان کرد: به جز رییس شورا و شهردار همدان که با حجم ماموریت ها مواجه هستند، مابقی اعضای شورا و مدیران شهرداری از آژانس ها استفاده کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: برای هزینه یک آژانس در طول ماه دو و نیم میلیون تومان پرداخت می شود اما برای استفاده از خودروی شهرداری ماهیانه ۸ میلیون تومان باید هزینه حقوق و استهلاک خودرو پرداخت کنیم.

وی یادآور شد: با استفاده از آژانس ها نه تنها اشتغال غیرمستقیم را می توان ایجاد کرد بلکه هزینه های بالا در نگهداری از خودروهای مالکیت شهرداری و حقوق های چند میلیونی برای یک راننده نیز حذف می شود.

وی با بیان اینکه شهرداری همدان نزدیک به ۲۰۰ خوردو تحت مالکیت دارد، اضافه کرد: می توان از نیروی انسانی موجود در بخش های دیگر این نهاد با کیفیت بهتر استفاده کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.