سید سعید شاهرخی عصر چهارشنبه در دیدار با "فاطمه اردستانی" مدیرعامل شرکت هواپیمایی محراب کشت سبز، با بیان اینکه برقراری پروازهای جدید باید اولویت مدیران اجرایی استان باشد، افزود: برای ادامه فعالیت پروازهای فرودگاه بین‌المللی همدان نیز باید تسهیلات و تمهیداتی فراهم شود.

استاندار همدان اضافه کرد: عزم، اراده و هماهنگی برای جذب گردشگر و راه‌اندازی پروازهای همدان ضروری است.

وی گفت: فرودگاه همدان زیرساخت بالایی برای برقراری پروازهای داخلی، خارجی و حتی فرود هواپیماهای پهن پیکر دارد و باید از ظرفیت‌های آن بهره برد.

استاندار همدان ادامه داد: پرواز همدان - کیش باید ساماندهی شود و در این ارتباط باید تبلیغات محیطی به عنوان یک مولفه تاثیرگذار افزایش یابد.

شاهرخی گفت: تبلیغات بخش جدایی ناپذیر توسعه به ویژه در حوزه گردشگری است و فرودگاه همدان ظرفیت آن را دارد که به استان های همجوار خدمات رسانی کند.

وی با بیان اینکه نباید همه تبلیغات بر عهده شرکت چارترکننده پرواز باشد افزود: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شرکت ها، شهرداری و رسانه ها باید در این بخش کمک کنند. 

استاندار همدان اظهار داشت: دفاتر گردشگری نیز باید با شرکت چارتر کننده همکاری داشته باشند و استان را در مسیر پیشرفت قرار دهند.  

به گزارش ایرنا در این جلسه مقرر شد تا پرواز همدان - کیش - همدان از  ۲۰ دی ماه جاری در روزهای یکشنبه و چهارشنبه برقرار شود.

برقراری خط پروازی تهران - همدان - تهران، افزایش پروازهای خط مشهد - همدان - مشهد به ۲ نوبت در هفته و همچنین برقراری خط پروازی همدان - شیراز - قشم از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه امروز بر آن تاکید شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.