سید سعید شاهرخی روز سه‌شنبه در نشست با معاونان خود، فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات همدان افزود: سند راهبردی و برنامه عملیاتی توسعه این استان مورد تقدیر معاون اول رییس‌جمهوری و وزرای دولت قرار گرفته است و همگان تاکید دارند که همدان با برنامه عمل می‌کند.

وی اظهار داشت: کارنامه شهرستان‌های استان با نگاهی به عملکرد آنها در برنامه سه ساله ارزیابی می‌شود.

شاهرخی با تاکید بر اجرای دقیق سند راهبردی و عملیاتی استان خطاب به فرمانداران گفت: فرمانداری‌ها در هر شهرستان، فرماندهی امور را در دست دارند و خط مقدم امور دستگاه‌های اجرایی هستند.

استاندار همدان ادامه داد: باید از وقت و انرژی استفاده بهینه شود و در ارزیابی عملکرد، قرار است از سه مدیر برتر تقدیر و سه مدیر ناموفق تذکر بگیرند.

وی ادامه داد:  ما باید بدانیم که خدمت به مردم یک نعمت خدادادی است و باید این فرصت را قدر بدانیم.

شاهرخی به انتخابات پیش‌رو (یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی) اشاره و عمل به مُر قانون را نقش اصلی مجریان انتخابات عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه ملاک ما قانون است و کسی فراتر از قانون نیست افزود: کمترین چالش را در روند انتخابات در استان همدان داشتیم.

استاندار همدان اظهار داشت: فرمانداران به عنوان مجری قانون، مقتدرانه عمل کنند و اجازه ندهند با اعمال سلایق افراد، حقوق انتخاب شونده و انتخاب کننده پایمال شود و صیانت از حقوق نامزدها، طرفداران و ستادهای انتخاباتی مدنظر باشد.

شاهرخی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، فقط در سایه ایجاد فضای رقابتی، فرصت برابر همه گروه‌ها، سلیقه‌ها و جریان‌های سیاسی درون نظام محقق می‌شود.

استاندار همدان خطاب به فرمانداران گفت: نمایندگان فرماندار در شعب رای گیری باید توانمند، متدین، خداترس، کاربلد و شجاع باشند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

همدان با ۱۰ شهرستان، ۹ نماینده در مجلس شورای اسلامی در هفت حوزه انتخابیه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.