محسن جهانشیر روز پنجشنبه در آیین معارفه مسوول جدید بسیج ورزشکاران استان همدان اظهار داشت: امروزه بسیج ورزشکاران در راستای ترویج مباحث فرهنگی و اخلاقی در سطح باشگاه ها، مکان های ورزشی و نیز مسابقات کمک شایانی به دستگاه ورزش داشته است.

وی اضافه کرد: امروزه بسیج به عنوان یک پایگاه مردمی نقش بسزایی در فرهنگ ایثار، شهادت، بصیرت و تقویت روحیه اخلاق مداری در جامعه دارد و در حوزه ورزش نیز همواره شاهد فعالیت گسترده بسیج ورزشکاران در فرهنگ سازی در راستای منش پهلوانی، الگوسازی اخلاقی و مباحث معنوی هستیم.

جهانشیر برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی را یکی از مهمترین فعالیت های بسیج ورزشکاران به ویژه در بازدید از مناطق عملیاتی دانست و گفت: حضور ورزشکاران به ویژه قهرمانان در مناطق عملیاتی و شناخت از رشادت و دلاورمردی شهیدان، الگویی مناسب در اخلاق و روحیه پهلوانی است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج ورزشکاران پایگاهی بزرگ برای ارتقا فرهنگ و اخلاق جهاد و شهادت است، گفت: یادگار فراموش نشدنی این مجموعه شهید علیرضا شمسی پور است که با اخلاق و رفتار خود همواره محبوب جوانان ورزشکار بود و همگان به نیکی از این شهید بزرگوار یاد می‌کنند.

جهانشیر با بیان اینکه متولیان ورزش باید به پرورش روحیه پهلوانی و جوانمردی در عرصه‌های مختلف جامعه توجه بیشتری داشته باشند، گفت: مربیان نقش ارزنده ای در پرورش و تربیت ورزشکاران با اخلاق جامعه ایفا می کنند و باید اخلاق مداری ترویج شود چرا که نقش اثربخشی ورزشکاران بسیار حایز اهمیت است.

در این آیین ضمن تکریم از خدمات مهدی بابایی در سال های اخیر، سرهنگ دوم علیرضا احمدوند به عنوان مسوول بسیج ورزشکاران استان همدان معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.