محمد شریفی مقدم روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان افزود: با توجه به تخصیص اعتبارات، حجم بسیاری از طرح های بازسازی سیل آغاز شده که امیدواریم تا پایان امسال با جذب اعتبارات بالا، احداث دیواره ساحلی و ترمیم پل های آسیب دیده تمام شود.

وی ادامه داد: سیل فروردین امسال موجب خسارات بالایی در خرم آباد و نگرانی مردم شد به همین جهت ساماندهی رودخانه خرم رود از اولویت های مهم شهرداری است تا شهروندان به آرامش نسبی برسند.

وی اضافه کرد: بسیاری از آبگرفتگی ها در سطح کشور و خرم آباد به دلیل ریختن زباله در سطح خیابان و معابر است که رفع این معضل، قبل از انجام طرح های بهسازی عمرانی و زیرساختی به فرهنگ سازی نیاز دارد.

شهردار خرم آباد همچنین گفت: شهدای بسیاری برای رشد و بالندگی این نظام جانفشانی کرده اند بنابراین نباید مسئولان و یا رسانه ها به نحوی عمل کنند که مردم از این نظام بدبین شوند که لازمه ی این مهم اطلاع رسانی درست و به موقع از اقدامات انجام شده و شرایط کشور است.

شریفی مقدم با بیان اینکه خرم آباد شهر صنعتی نیست و درآمد اقتصادی بالایی ندارد تصریح کرد: پرداخت به موقع عوارض مردمی، شهرداری را در اجرای طرح های عمرانی و انجام وظایف محوله کمک می کند.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان نیز گفت: ایرنا به عنوان رسانه رسمی نظام، خود را موظف به انعکاس خدمات نهادهای دولتی، انقلابی و اجتماعی می داند.

محمد علیدوستی افزود: ایجاد امید در جامعه و حفظ مصالح نظام و استان از اولویت های خبرگزاری جمهوری اسلامی است که تلاش می شود همزمان با کار حرفه ای و رعایت اخلاق صورت گیرد.

وی اظهار داشت: سیل فروردین ماه امسال خسارات زیرساختی بسیاری به لرستان وارد کرد که خبرگزاری جمهوری اسلامی در نخستین دقایق این حادثه تا کنون اطلاع رسانی جامع و کاملی داشته است.

سیل امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان به لرستان خسارت زد که سهم خرم آباد از این رقم بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.