احمد جمشیدیان روز سه‌شنبه در حاشیه تمرین تیم پاس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدهی نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومانی به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون پیرامون شاکیان تیم پاس باعث شد تا از جذب بازیکن جدید محروم شویم و تاکنون اقدامی از سوی مسئولان برای حل این مشکل انجام نشده است.

وی بیان کرد: در صورتی که نتوانیم این میزان بدهی مالی را تسویه کنیم، امکان جذب بازیکن جدید وجود ندارد و این وضعیت به سود پاس نیست.

سرمربی پاس همدان اضافه کرد: هم اینک تیم های حریف پاس در گروه ب لیگ دسته ۲ برای تقویت در نیم فصل دوم در حال جذب بازیکنان جدید هستند و ما باید نگران از دست دادن بازیکنان فعلی باشیم.

جمشیدیان اظهار داشت: درخواست برگزاری نشست با مسوولان برای حل این مشکل را داشته ایم اما تاکنون نتیجه بخش نبوده و هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: با شرایط فعلی باید نگران این باشیم که تیم سقوط نکند و در نیم فصل دوم فقط برای بقا در لیگ به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم پاس یادآور شد: ما حتی فهرست بازیکن مدنظر را نیز آماده کرده ایم اما اگر مشکل منع جذب بازیکن باشگاه پاس حل نشود، باید با داشته های قبل به مصاف حریفان برویم که البته در این بین چند بازیکن مصدوم داریم.

وی با تاکید بر اینکه با وضعیت موجود نمی توان هیچ شانسی برای صعود قائل بود، گفت: تاکنون نزدیک به یک میلیارد تومان به باشگاه پاس پرداخت شده اما ۶۰۰ میلیون از این میزان پرداختی صرف بدهی گذشته شده است.

جمشیدیان افزود: پاس برای بقا در کورس مدعیان نیاز به تقویت و نیز حمایت مالی بیشتر دارد و امیدوارم این مهم عملی شود.

تیم پاس هم اکنون در رتبه دوم گروه ب لیگ دسته ۲ فوتبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.