به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، یحیی بهاری در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت تیمش بعد از کسب عنوان چهارمی نیم‌فصل گفت: علی‌رغم تمام بدقولی‌ها و مشکلات موجود و ضعف ساختاری و سخت‌افزاری فوتبال استان، خوشحالیم با کسب امتیازی بیش از مجموع امتیازات فصل قبل، یکی از مدعیان جدی قهرمانی باقی بمانیم.

وی از بی‌توجهی مسئولان گلایه و خاطرنشان کرد: تیم ما بعد از برگزاری نخستین بازی در فصل گذشته، اکنون در هر بازی میزبان چندهزار هوادار علاقمند به فوتبال و ورزش است و علاوه بر آن، فوتبال استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه نامی در کشور برای خود دست و پا کرده است.

وی با برشمردن مشکلات متعدد مالی تیمش افزود: ما برای ادامه روند موفقیت خود و نگاه برای صعود به لیگ برتر، نیاز به حدود ۲ میلیارد تومان برای پرداخت بخشی از طلب بازیکنان، جذب بازیکن جدید و ادامه نیم‌فصل دوم دارند و تیم ۹۰ نیز خواهد توانست یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر باشد اتفاقی که می‌تواند علاوه بر بروز یک انقلاب در فوتبال استان و شهر ارومیه، ارزش امتیاز باشگاه را چند برابر کند.

مدیرعامل باشگاه ۹۰ اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلات موجود، بدهی ۱.۵میلیاردی ماشین‌سازی تبریز به بازیکنان خارجی و بدهی‌های دیگر به بازیکنان داخلی است و برخلاف وعده‌های قبل از در اختیار قرار دادن امتیاز در فصل گذشته و قبل از حضور ۹۰، قرار بر پرداخت مطالبات و بدهی‌ها توسط مدیرعامل تیم ماشین‌سازی بود که متاسفانه محقق نشده و اکنون تیم ۹۰ بدلیل اهمال‌کاری مسئولین وقت سازمان لیگ در معرفی ۹۰ بجای ماشین‌سازی، در آستانه محرومیت از نقل‌وانتقالات قرار گرفته ضمن اینکه تاج رییس فدراسیون فوتبال قول داده مشکل بدهی‌های داخلی را حل و فصل کند.

بهاری به موضوع پخش مستقیم شبکه استانی سیما نیز اشاره و گفت: مجبور شدیم برای خوشحالی مردم و تماشای بازی‌های این تیم، با پرداخت هزینه‌ای حدود ۶میلیون تومان به ازای هربازی شویم تا بازی‌هایمان تا آخر فصل پخش شود.

بهاری اضافه کرد: بخشی از مشکل این باشگاه، مشخص نشدن تکلیف مدیریتی آنست بطوریکه تا این لحظه مسئول مستقیم تیم مشخص نیست و درخواست دارم اگر قرار است کمک مالی از سوی نهادهای دولتی صورت نگیرد، امتیاز باشگاه بطور کامل به تیم ۹۰ داده شود و من هم قول می‌دهم بدون کمک‌های دولتی برای رسیدن به لیگ برتر تلاش کنم.

وی به رخ دادن یک اتفاق عجیب نیز اشاره و گفت: صحبتی از سوی یک مسئولی شده که وی درخواست داشته، اگر تیم به لیگ برتر برسد بدلیل نبود امکانات در ارومیه، امتیاز تیم را به فروش برسد و در قبال آن هزینه قابل توجهی دریافت شود و این اتفاق گه سبب نابودی فوتبال استان و سرخوردگی هواداران خواهدشد.

وی گفت: اگر الان برای استانداردسازی ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری گام برداریم، در بهترین شرایط ۶ ماه زمان نیاز داریم تا استانداردهای AFC را کسب کنیم.

بهاری با قدردانی از تلاش استاندار آذربایجان‌غربی به عنوان تنها مسئول تلاشگر در زمینه توجه به مشکلات این باشگاه گفت: امیدوارم سایر مسئولان همپای تلاش‌های استاندار باشند.

بهاری در پایان از تمام هواداران، اصحاب رسانه و حامیان تیم ۹۰ که با تلاش‌هایشان، مسئولین تیم و بازیکنان را در کسب این نتایج یاری کردند تشکر و قدردانی کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1313348
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.