مریم روحی روز دوشنبه در جشنواره فرهنگی ورزشی فراغت بانوان با ورزش ویژه زنان خانه ‌دار همدان بیان کرد: این جشنواره هر چند مقطعی اما بهترین فرصت برای جلب بانوان به ورزش است و در چارچوب بخشنامه های وزارتخانه اجرا می شود.

وی اضافه کرد: با این حال هیات ورزش های همگانی فراتر از طرح وزارت ورزش و جوانان، در راستای ایجاد شور و نشاط در بین بانوان خانه دار، برنامه های متنوعی را در طول سال اجرا کرده است.

روحی برگزاری جشنواره محله ای برای زنان خانه دار در بخش ورزش را یکی از برنامه های اصلی هیات ورزش های همگانی عنوان کرد و گفت: ایستگاه های ورزش صبحگاهی نیز در نقاط مختلف شهر و برای فعالیت زنان خانه دار به صورت رایگان فعال است و خوشبختانه استقبال بسیار خوبی را شاهد هستیم.

نائب رییس هیات ورزش های همگانی همدان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۰ برنامه متنوع فرهنگی ورزشی ویژه بانوان را در نقاط مختلف شهر همدان برگزار کرده ایم که دستاورد آن جذب زنان خانه دار به ایستگاه های ورزش صبحگاهی بوده است.

وی برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی فراغت بانوان با ورزش را ساده ترین راه برای فعالیت گسترده بانوان در قالب مسابقه ای و ارزیابی سطح توان آنها دانست.

جشنواره فرهنگی ورزشی فراغت بانوان با مشارکت اداره ورزش و جوانان همدان و نیز هیات ورزش های همگانی این شهرستان برگزار شد و نزدیک به یکصد بانوی خانه دار حضور داشتند.

در این جشنواره رشته های مسابقه ای بدمینتون، بسکتبال، طناب زدن، دارت و بازی بومی محلی "یک قُل دو قُل" و "لی لی" انجام شد.

همچنین شرکت کنندگان به صورت رایگان از نظر سلامت ساختار قامتی، فشار خون، قد و وزن مورد ارزیابی قرار گرفتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.