حجت الاسلام محمدباقر برقراری روز یکشنبه در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با وی اظهار داشت: تاکنون به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابزار هنر برای رشد جامعه استفاده شده که باید بیشتر تقویت شود.

وی تاکید کرد: معرفی صحیح فرهنگ کهن ایرانی به طور قطع مردم را از فرهنگ‌های بیگانه دور می‌کند.

امام جمعه ملایر افزود: فرهنگ‌های کهن ایرانی رنگ و بوی اسلامی دارند و چنانچه این فرهنگ به طور شایسته معرفی شود، مردم هرگز به دنبال فرهنگ‌های بیگانه نمی‌روند.

حجت الاسلام برقراری توجه به پیوست فرهنگی را از ضرورت‌ها برشمرد و گفت: برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستان در این زمینه شاخص است که قابل تقدیر است.

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با امام جمعه ملایر

وی ادامه داد: موسیقی، نمایش، تئاتر و سایر هنرهای فاخر و ارزشمند می‌توانند زمینه مناسبی برای فرهنگ‌سازی و ایجاد نشاط اجتماعی فراهم کنند که در این زمینه فضای مناسبی در این شهرستان وجود دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان نیز با ارایه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در سطح شهرستان‌ها بیان کرد: اولویت ما تقویت و ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و هنری و تلاش برای حل مشکلات این حوزه است.

احمدرضا احسانی افزود: در تلاش هستیم برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری را در قالب فرهنگ اسلامی و ایرانی در سطح استان برگزار و تمامی بخش‌ها را با هم پیش ببریم.

وی ضمن تقدیر از برگزاری منظم جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ملایر گفت: بسیاری از چالش‌ها و مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه از طریق این شورا پیگیری می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان روز یکشنبه پس از دیدار با معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر، در نشست صمیمی با اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان شرکت کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.