به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ بارش برف سنگین که از نیمه شب گذشته در همدان آغاز شده تا ساعات پایانی امشب در استان ادامه خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه از بامداد فردا با توقف بارش برف، سرما و یخ بندان بر هوای استان حاکم خواهد شد، خاطرنشان کرد: شهروندان حتی الامکان از ترددهای غیرضرور در معابر درون و برون شهری استان خودداری کنند.

بارش برف سنگین همچنین سبب شکستن درختان در همدان شده است و به همین علت، پویشی با هشتگ « #درخت_تکانی » در همدان راه‌اندازی شده است.

مهرداد نهاوندچی، مدیرعامل سازمان مردم نهاد رطتسا (رهپویان طبیعت سپهر الوند) به خبرآنلاین گفت: پویش «#درخت_تکانی» با هدف جلوگیری از شکسته شدن شاخه درختان راه‌اندازی شده و تلاش داریم تا فرهنگ برف تکانی از روی درختان در جامعه نهادینه شود.

وی افزود: چهار سمن (سازمان مردم نهاد) شامل «ایمن شهر هگمتان»، «رهپویان طبیعت سپهر الوند»، «حامیان حیوانات بی سرپرست همدان» و «نسیم ترلان آروین نارون»، در قالب یک تیم برای درخت تکانی فعالیت می‌کنند.

لازم به ذکر است تا ظهر سه شنبه بیش از 40 سانت برف سنگین در همدان باریده است که همچنان این بارش ها در این استان ادامه دارد.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1311506
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.