قدرت الله ولدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا پایان روز چهارم ۲۶ داوطلب در حوزه انتخابیه ملایر نام‌نویسی کردند که ۱۶ نفر آنها جوان هستند.

وی افزود: از این تعداد ۶ نفر زن و ۲۰ نفر مرد هستند که جوانترین داوطلبان یک خانم ۳۰ ساله است.

رییس ستاد انتخابات ملایر ادامه داد: یک نفر از داوطلبان پزشک، هفت نفر فرهنگی، پنج نفر استاد دانشگاه، ۶ داوطلب کارمند، ۲ نفر بازنشسته و پنج داوطلب شغل آزاد دارند.

ولدی بیان کرد: هشت نفر از داوطلبان سنین بین ۳۰ تا ۳۵ سال، پنج نفر بین ۳۶ تا ۴۰ سال، سه نفر ۴۱ تا ۴۵ سال، ۶ نفر بین ۴۶ تا ۵۰ سال، ۲ نفر بین ۵۱ تا ۵۵ سال، یک نفر ۵۶ تا ۶۰ سال و یک داوطلب بین ۶۱ تا ۶۵ سال است.

وی با اشاره به استقبال خوب جوانان در این دوره از انتخابات مجلس گفت: این امر نشان می‌دهد که جوانان به دنبال توسعه خوبی در این شهرستان و کسب تجربه‌های مثبت در حوزه‌های مختلف هستند.

معاون استاندار همدان همچنین حضور بانوان را نیز چشمگیر دانست و بیان کرد: این موجب افتخار است که جوانان ما به دنبال رشد و پیشرفت شهر با استفاده از تجربه بزرگان هستند تا آبادانی و توسعه بیشتری را برای این شهرستان به ارمغان آورند.

ولدی روند نام‌نویسی از داوطبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در این شهرستان مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: روز چهارم ۹ داوطلب از حوزه انتخابیه ملایر ثبت نام کردند.

وی اظهار داشت: از ۲۶ داوطلبی که در این دوره از انتخابات مجلس برای این شهرستان نام‌نویسی کردند، هفت داوطلب از تهران ثبت نام خود را تکمیل کردند.

شهرستان ملایر ۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.