سیدمهدی طلایی مقدم چهارشنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود: در چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیشترین آمار ثبت نامی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به ثبت نام نهایی ۲۴ نفر  در چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه انتخابیه یزد، اشکذر و ندوشن ۳۹نفر ثبت نام خود را نهایی کرده اند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه تفت و میبد ۱۰ نفر، حوزه مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد ۱۴ نفر، حوزه اردکان ۶ نفر ثبت نام خود را برای انتخابات مجلس قطعی کرده اند.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به مجموع ثبت نام کنندگان  نهایی استان اظهار داشت: تا پایان وقت مهلت ثبت نام روز چهارشنبه در مجموع  ۶۹ نفر ثبت نام خود را نهایی کردند.

طلایی مقدم ۱۶ آذرماه را آخرین روز ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام و خاطرنشان کرد: ۷۵۵ صندوق ثابت و سیار برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد در نظر گرفته‌شده که ۵۸۷ صندوق آن ثابت و ۱۶۸ صندوق سیار است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری ‌استانداری یزد خاطرنشان کرد: برای این دوره از انتخابات در استان یزد، هزار و ۳۰۰ نفر عوامل و دست‌اندرکار هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.