اعضای شورا امروز یکشنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان ضمن انتقاد از کوتاهی مدیریت شهری در سال های گذشته پیرامون تعیین سهام، نحوه تقسیم و دریافت سود، به شهرداری تا ۳۰ آذرماه جاری فرصت ارایه گزارش نهایی تا رسیدن به نتیجه را دادند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان در این نشست گفت: تاکنون بازخورد مناسبی بابت سرمایه گذاری و دریافت حق شهرداری از تله کابین گنج نامه نشده است.

اکبر کاووسی امید افزود: شورا در ۲ سال گذشته بارها خواستار روشن شدن وضعیت سهام و سود مدیریت شهری از سرمایه گذاری در تله کابین گنج نامه شده است اما تاکنون نتیجه بخش نبوده و باید رسیدگی شود.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری باید تا ۳۰ آذرماه جاری نسبت به ثبت سهام شهرداری از تله کابین گنج نامه در اداره ثبت شرکت ها و نیز تعیین تکلیف نسبت به سود گذشته اقدام کند.

کاووسی بیان کرد: پیگیری از طریق مراجع قضایی برای ثبت سهام شهرداری از تله کابین گنج نامه تا پایان ماه جاری ضروری است.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: فرصت بیشتری به مدیریت شهری نمی دهیم و در صورت کوتاهی از طریق سازمان بازرسی و مراجع قضایی اقدام می کنیم چرا که حق مردم همدان است.

وی افزود: ۱۳.۵ درصد سهام شهرداری از سرمایه گذاری در تله کابین گنج نامه و میزان سود آن باید مشخص و مستند شود.

 کاووسی پیگیری در این پرونده را حق و مطالبه مردم همدان دانست و گفت: نتیجه نگرفتن از سوی شهرداری در ۱۵ سال گذشته پیرامون ثبت سهام این نهاد از تله کابین گنج نامه موجب شرمندگی است.

 مریم روان بخش دیگر عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز تاکید کرد: در صورتی که تا پایان ماه جاری اقدامی از سوی مدیریت شهری پیرامون سهام سرمایه گذاری شده از تله کابین گنج نامه صورت نگیرد، با مستندات جدید موضوع از طریق سازمان بازرسی پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.